مسابقه عکاسی و نقاشی «نوروز با طعم رمضان» در آستارا برگزار می‌شود

حیدرزاده از برگزاری دومین دوره مسابقه عکاسی و نقاشی با عنوان« نوروز با طعم رمضان» در بندر آستارا خبر داد.

بابک حیدرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: دومین دوره مسابقه عکاسی و نقاشی با عنوان« نوروز با طعم رمضان» همزمان با سراسر کشور در آستارا برگزار می‌شود.

رئیس جمعیت هلال احمر بندر آستارا با بیان‌اینکه مسابقه مذکور به همت امور جوانان جمعیت هلال احمر برگزار می‌شود، افزود: نهادینه سازی مفاهیم فداکاری، کمک، نیکوکاری و مهرورزی از دیدگاه مذهبی در بین کودکان و نوجوانان از اهداف برگزاری مسابقه«نوروز با طعم رمضان» است.

وی اصول و اهداف جمعیت هلال احمر، هفت سین با طعم نوروز، مناجات، همدلی با نیازمندان، سحرخیزان کوچک، همراهان سحر و افطار با طعم نوروز را از موضوعات برگزاری دومین دوره مسابقه عکاسی و نقاشی با عنوان« نوروز با طعم رمضان» عنوان کرد و گفت: کودکان و نوجوانان ۴ تا ۱۲ سال با ثبت نام در سامانه عضویت سازمان جوانان می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

حیدرزاده با اشاره به اینکه مسابقه«نوروز با طعم رمضان» در فضای دوستدار کودک طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی، کانون غنچه‌های هلال و کودکستان‌ها برگزار می‌شود، خاطرنشان‌کرد: ۱۰ اردیبهشت سال جاری مهلت ارسال آثار به مسابقه است و به نفرات برتر جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

کد خبر 1756528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha