مراسم احیای شب‌های قدر در امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) برگزار می‌شود

مدیر اجرایی امامزادگان بندر آستارا گفت: مراسم احیای شب‌های قدر در حرم مطهر امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) شهرستان آستارا برگزار می‌شود.

میکائیل بادروح با بیان‌این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: با توجه به حضور گسترده مردم مومن و انقلابی بندر آستارا جهت شرکت در مراسم احیای لیالی قدر، امسال نیز همچون سال‌های گذشته این برنامه از سوی مدیریت اجرایی و سایر مجموعه‌های فعال در امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع)، در حرم مطهر برگزار می‌شود.

مدیر اجرایی امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) بندر آستارا با بیان‌اینکه در این برنامه معنوی ضمن تلاوت آیات قرآن مجید و استفاده از بیانات سخنرانان، مادحین به اجرای برنامه احیا می‌پردازند، افزود: مادحین شب‌های قدر جلیل ابراهیم‌زاده و کریم مطمئن هستند و غلامرضا شبانپور، صمد حقیق‌نژاد و محمد مهدی خوب‌نژاد دعای جوشن کبیر را قرائت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مراسم احیای لیالی قدر در شب‌های جمعه ۱۰، یکشنبه ۱۲ و سه‌شنبه ۱۴ فروردین ماه همزمان با ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۲ برگزار می‌شود، تصریح‌کرد: سخنران شب اول مراسم لیالی قدر حجت‌الاسلام بهنام آدمزاد امام جماعت آستان مقدس امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع)، شب دوم حجت‌الاسلام محرم فیضی استاد حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) و شب سوم حجت‌الاسلام ناصر صالحی مدیر حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) و امام جمعه موقت بندر آستارا است.

بادروح از عموم مردم مومن و انقلابی شهرستان آستارا دعوت کرد در جوار نوادگان امام موسی کاظم(ع) حضور یافته و در مراسمات ویژه شب‌های قدر آستان مقدس امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) شرکت کنند.

کد خبر 1756530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha