همدلی مردم و مسوولان برای تحقق شعار سال نیاز است

ماموستا رستمی گفت: تحقق شعار سال مدنظر مقام معظم رهبری نیاز به همدلی و همراهی مردم و مسوولان دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: تمام تلاش دشمن تضعیف اقتصاد کشور است و باید مسوولان و مردم با ظرفیت‌های موجود و همراهی و همدلی برای تحقق شعار مقام معظم رهبری در سالجاری تلاش کنند.

وی افزود: نیاز است همه با جدیت برای تحقق شعار سال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» گام بردارند و این مهم نیازمند انجام کار کارشناسی شده، ایجاد زیرساخت‌ها و مدیریت جهادی است.

امام جمعه سنندج با اشاره به اهمیت روز قدس نزد مسلمین و لزوم مشارکت حداکثری مردم در این روز بیان کرد: همه باید با مشارکت گسترده‌ در راهپیمایی روز قدس، دفاع از مظلوم، قبله اول مسلمانان و حمایت از دین و انسانیت را به دنیا نشان دهیم.

ماموستا رستمی قطعنامه شورای امنیت علیه رژیم صهیونیستی را نشانه رسوایی این رژیم دانست و افزود: وجدان بشریت بیدار شده و دیگر قساوت و جنایتکار بودن اسراییل برای جهان ثابت شده است.

وی همچنین با انتقاد از حرمت شکنی نسبت به ماه رمضان یادآور شد: شایسته زن و مردم کردستانی نیست در ملاعام به این ماه مبارک بی احترامی کند و نیاز است ضمن جلوگیری از روزه خواری و حفظ حجاب و عفاف حرمت این ماه حفظ شود.

امام جمعه سنندج تاکید کرد: کردستان سرزمین انسان‌های عالم، فرهیخته و دارای ارزش والا بوده و باید حافظ عزت و آبرو، فرهنگ و دین باشیم.

ماموستا رستمی با بیان اینکه رمضان، ماه رحمت، برکت و هدایت است، بر لزوم تلاوت قرآن، بهره‌مندی از معنویت این ماه برای نزدیکی به خداوند تاکید کرد.

وی حضور یک میلیون مسافر نوروزی در استان را بیانگر مهمان نوازی مردم کردستان عنوان و از خدمات دستگاه‌های مختلف برای ارائه خدمت به مسافران قدردانی کرد.

وی همچنیم از برپایی میزهای خدمت توسط ادارات در توجه به مطالبات مردم و پاسخگویی به انها در حاشیه نماز جمعه هر هفته تقدیر کرد.

کد خبر 1756570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha