مراسم احیای لیالی قدر، در حرم امامزاده موسی مبرقع(ع) برگزار می شود

همزمان با لیالی قدر مراسم باشکوهی در حرم مطهر امامزاده موسی مبرقع(ع) تدارک دیده شده که شامل اقامه نماز جماعت، سخنرانی، افطاری ساده، محفل قرآنی، قرائت دعای جوشن کبیر و در نهایت ضیافت سحری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، حرم مطهر امامزاده موسی مبرقع(ع) و امامزادگان چهل اختران، سومین قطب زیارتی شهر مقدس قم بعد از حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران است.

این بقعه متبرکه در ایام مختلف سال پذیرای زائرانی از اقصی نقاط ایران و جهان خصوصا کشورهای هند و پاکستان بوده و مراسم گوناگونی هم با محوریت برنامه‌های شاخص سازمان اوقاف در آن برگزار می‌شود.

همزمان با لیالی قدر امسال هم مراسم باشکوهی در حرم مطهر امامزاده موسی مبرقع(ع) تدارک دیده شده که شامل اقامه نماز جماعت، سخنرانی، افطاری ساده، محفل قرآنی، قرائت دعای جوشن کبیر و در نهایت ضیافت سحری است.

قرار است حجج الاسلام شحیطاط، گنجی و فرحزاد در این سه شب به سخنرانی بپردازند و دعای جوشن کبیر هم توسط حجت الاسلام اکبری و کربلایی ابراهیم شاطریان قرائت می‌شود.

حاج حسن اسداللهی، کربلایی حسن شالبافان و کربلایی محمد جواد احمدی هم مداحان سه شب ویژه برنامه قدر در این بقعه متبرکه هستند.

زمان شروع احیای قدر در حرم امامزاده موسی مبرقع(ع) در هر سه شب، ساعت ۲۳ در نظر گرفته شده است.

کد خبر 1756572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha