آزادی قدس شریف آرزوی همگان و بسیار نزدیک است

آیت الله دری نجف آبادی گفت: آزادی قدس شریف آرزوی جهان اسلام و بسیار نزدیک است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در مراسم احیای شب نوزدهم ماه مبارک رمضان در مصلی بیت المقدس اراک، با تاکید بر بهره گیری از فیوضات شب های قدر گفت: شب نوزدهم ماه رمضان اولین شب از شب های قدر و شب رقم خوردن سرنوشت و تقدیر انسان است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، افزود: تقدیر و سرنوشت انسان در شب قدر رقم می خورد و در شب بیست و سوم به امضای امام زمان (عج) خواهد رسید بنابراین ارزش شب قدر طبق آیات الهی از هزار ماه بیشتر است. 

وی با اشاره به اینکه مرگ انسان از نظر مبانی دینی به دو صورت اجل معلق یا اجل محتوم و مسمی می باشد، بیان کرد: اجل محتوم در شب قدر مشخص می شود و در شب بیست و سوم تایید و امضا خواهد شد. 

این مقام ارشد استان ادامه داد: در شب های قدر از خداوند، افزایش درجات اخلاص را بخواهیم چون شیطان از گمراهی مخلصین عاجز است. 


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در بخش دیگری از سخنانش به تبیین فرهنگ دینی و اسلامی تاکید کرد و گفت: همه ما باید با بهره گیری از مکتب اهل بیت (ع) به ویژه امام حسین(ع) در مسیر ارزش های دینی و اسلامی حرکت کنیم.

امام جمعه اراک در ادامه با اشاره به امام حسین (ع) و ویژگی یاران ایشان بیان کرد:  یاران امام حسین (ع) دارای مراتب و درجات اخلاص بالایی بودند که تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خونشان از حضرت اباعبدالله الحسین (ع) دفاع کردند بنابراین بهترین الگو و اسوه برای اهل اخلاص و معرفت و ایمان می باشند. 

وی در بخش دیگری از سخنانش به جنایات رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: در شب های باعظمت و معنوی قدر حتما برای مردم مظلوم فلسطین به خصوص کودکان غزه دعا کنید تا از چنگال دژخیمان و کودک کشان رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی نجات پیدا کنند و ان شاء الله به یاری خداوند قدس شریف اولین قبله مسلمانان آزاد شود.

کد خبر 1756660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha