درخواست سید حسن نصرالله برای  حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس

سید حسن نصرالله در سخنان خود به مناسبت نخستین شب لیالی قدر، خواستار حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از النشره، سید حسن نصرالله، دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان در سخنانی که به مناسبت شب اول قدر که در مجتمع سیده زینب(س) ضاحیه جنوبی لبنان پخش شد، خاطرنشان کرد: در این شب از اوضاع سیاسی، تحولات و چشم اندازها صحبت نمی کنم و امشب تنها در مورد روز جهانی قدس صحبت می‌کنم.

وی در سخنان خود بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس که در ضاحیه جنوبی لبنان  برگزار می‌شود، خواستار شد.

سید حسن نصرالله با اشاره به جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه و حملات اسرائیل به لبنان گفن: روز جهانی قدس امسال در شرایط کاملا متفاوت برگزار می‌شود.

وی به آنچه در نوار غزه می گذرد از جمله «کشتار و ویرانی روزانه، گرسنگی، آوارگی، ترس و اضطراب  و آنچه در منطقه از نظر حملات و رویارویی در یمن، سوریه و عراق در حال رخ دادن است، اشاره کرد و گفت: باید برای مردم غزه برای تسکین و پیروزی و برای مردم منطقه خود در لبنان، سوریه، عراق و یمن و عرصه‌هایی که در معرض تهاجم و فشار هستند، دعا کنیم.

وی گفت:  وقتی به دعا دعوت می‌کنیم به این بدان معنا نیست که مقاومت در موضع ضعف است، دعا همیشگی است و جزئی از زندگی و رفتار ماست و همیشه به آن نیاز داریم.

سید نصرالله همچنین خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی به گروه‌های مسلح در شمال سوریه در جبهه حلب حمله کرد و گروه‌های مسلح به خط مقدم حمله کردند که البته بحمدالله شکست خوردند.

کد خبر 1756668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha