مازندران باید در حوزه ورزش وزیر داشته باشد

حجت الاسلام محمدی لائینی ضمن اظهار خرسندی از مازندرانی بودن رئیس فدراسیون والیبال، گفت: مازندران با وجود برخورداری از استعدادهای ورزشی ملی و بین المللی و استعداد کشاورزی باید دو وزیر از حوزه ورزش و کشاورزی داشته باشد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی- نماینده ولی فقیه درمازندران در دیدار میلاد تقوی، رئیس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: اینکه جاذبه به سمت ورزش والیبال در جامعه بیشتر شود گام بسیار خوبی در جهت سلامت است.

وی افزود: اگر یک زمین ورزشی درست کنیم، نیازی نیست یک بیمارستان درست کنیم، اینطرف ورزش را دست کم بگیریم آن طرف باید پشت هم بیمارستان و مراکز درمانی بسازیم.

حجت الاسلام محمدی لائینی تصریح کرد: در میان ورزش‌ها یکی از ورزش‌هایی که برای بچه‌های ایران زمینه رشد خوبی دارد، والیبال است که پارسال تیم‌ ما مقابل تیم‌های قدر دنیا پیروز شد که دنیا و خودمان را متعجب کرد، پس این استعداد رشد در بین بچه‌های ما وجود دارد که تبدیل به قهرمانان انگشت‌شمار این رشته شویم.

وی با اشاره به وجود دغدغه برای برد بین بازیکنان، ادامه داد: مردم اینطور مشوق هستند، استعداد هم وجود دارد حال به‌نظر می‌رسد که یک مدیر جوان، آشنا و پیگیر هم که داریم، قطعا آینده امیدوارکننده خواهد بود.

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه چنانچه تیم ایران در مسابقات المپیک قهرمان شود ما هم به‌خاطر برد و هم به این علت که رئیس فدراسیون والیبال مازندرانی است، خوشحال می‌شویم، گفت: از توفیق این دیدار ممنون هستیم، بچه‌های مازندرانی در سطوح مختلف نخبه ورزشی بوده و دارای مقام هستند اینها را خوب است که بیشتر بشناسیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: ورزش در دنیا امروزه افکار عمومی را به خود جلب می‌کند، از آنطرف هم برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی، ولگردی‌ها، سگ‌گردانی‌ها، وبگردی‌های صبح تا غروب و موارد دیگر بهتر است.

وی عنوان کرد: مدال‌آوری مازندران به اندازه ۱۷ استان است، بیش از ۲۰ قهرمان داریم که حاضر نشدند با رقبای اسرائیلی مقابله کنند که عزت و پیام سیاسی زیادی دارد، بنده بارها گفتم که ما دو وزیر کشاورزی و ورزش از مازندران باید داشته باشیم اینها حداقلی‌های حق مازندران است، شماها پیام ما را برسانید و دنبال این ایده باشید.

کد خبر 1756720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha