مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرکرد اعلام شد

انصاری گفت: مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در مرکز استان از میدان بسیج و خیابان شریعتی به سمت مصلای امام خمینی(ره) است.

موسی انصاری به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: این مراسم از ساعت ۱۰ صبح آخرین جمعه ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود و در پایان آن سخنرانی ویژه این روز با حضور سردار جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مردم مومن، متدین و ولایتمدار استان همچون سال‌های گذشته در این راهپیمایی حضور حداکثری و حماسی داشته باشند و علاوه‌ بر اعلام حمایت از مردم بی‌دفاع غزه از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی اعلام انزجار کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر استفاده از ابزار هنر برای محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و اقناع‌سازی مردم جامعه به ویژه نسل جوان، تصریح کرد: انتظار می‌رود دستگاه‌های مرتبط در این خصوص برنامه ارائه دهند.

انصاری افزود: دفاع از مردم غزه یک وظیفه انسانی است و می‌طلبد با هر ابزار و امکاناتی در این راستا اقدام و مردم جهان را نسبت به جنایت‌های شکل گرفته آگاه کرد.

وی با انتقاد نسبت به بی‌تفاوتی جامعه جهانی در قبال جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه، بیان داشت: وجدان بشری در خواب است و اگر ملت‌ها به پا خواسته بودند تاکنون رژیم غاصب از بین رفته بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری همچنین در ادامه با گرامیداشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: ۱۲ فروردین روزی که مردم متدین و انقلابی ایران در سال ۵۸ با حضور حداکثری و بی‌نظیر خود برای تثبیت نظام مقدس در همه‌پرسی شرکت کردند و با اکثریت قاطع و میلیونی خود حرکت امام راحل را عینیت بخشیدند.

انصاری تاکید کرد: باید برای تبیین عظمت روز ۱۲ فروردین بیش از پیش اقدام کرد و از ظرفیت چنین روزی برای تبیین دستاوردها و توفیقات نظام به ویژه برای نسل‌های جوان بهره گرفت.

کد خبر 1756724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha