۱۲ فروردین روز تثبیت پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شیروان گفت: حماسه حضور مردم در روز ۱۲ فروردین ماه باعث تثبیت پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد.

حجت الاسلام محمد معلم، مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی با اشاره به فرارسیدن روز ملی جمهوری اسلامی ایران اظهارکرد: برگزاری رفراندوم در سال ۵۸ و رأی قاطع مردم ایران به جمهوری اسلامی نشان از پیروزی مستضعفین بر مستکبرین بود.

وی با اشاره به توطئه‌ها و دسیسه‌های نظام سلطه بر علیه مردم و انقلاب اسلامی تاکید کرد: به واسطه حمایت‌های مردمی تاکنون تمام این توطئه‌ها خنثی شده است که از این رو باید قدر زحمات و حمایت‌های مردم عزیز کشورمان را دانست.

حجت الاسلام معلم با بیان اینکه در شرایط کنونی دشمن خارجی و دست نشانده‌های داخلی آن به دنبال ناامید کردن مردم از جمهوری اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: طبق رهنمودها و فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید دستاوردهای انقلاب اسلامی و حکومت جمهوری اسلامی برای مردم تبیین شود تا روحیه امید در آنها چندین برابر شود.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شیروان بیان کرد: در روز ۱۲ فروردین، طاغوت منحوس و فاسد نظام ستم شاهی توسط ملت ایران اسلامی، برای همیشه در زباله دان تاریخ دفن شد.

حجت الاسلام معلم اضافه کرد: ما در هر جایگاهی که هستیم باید تلاش حداکثری داشته باشیم تا بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ایران به صورت کامل در همه ابعاد، محقق شود تا مسیر تکاملی حرکت انقلاب اسلامی ایران در نهایت بر اساس تمدن‌سازی نوین اسلامی، به دست صاحب اصلی انقلاب اسلامی، یعنی حضرت ولیعصر (عج) سپرده شود.

وی بیان کرد: به برکت انقلاب اسلامی ایران و استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران، ابرقدرت‌ها سر تعظیم در برابر استقلال ایران اسلامی فرود آورده‌اند و امروزه شاهد هستیم که نظام جمهوری اسلامی ایران در بسیاری از معادلات جهانی و منطقه‌ای بر اساس استقلال سیاسی و اقتدار، تعیین‌کننده است و یک نظام مستقل و مقتدر است.

 

کد خبر 1756730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha