جمهوری اسلامی را استمرار حکومت علوی می‌دانیم

حجت الاسلام محمودی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی را استمرار حکومت علوی می دانیم، افزود: علی ابن ابی طالب (ع) الگوی ما در جمهوری اسلامی ایران است و شب ۲۱ رمضان، شب علی بن ابی طالب (ع) است و مراسم احیا و منبرها بهترین فرصت برای تبیین اهمیت روز ۱۲ فروردین است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان گفت: از روز ۱۲ فروردین ماه به روز یوم الله تعبیر می کنیم و به معنای واقعی کلمه یکی از اعیاد مهم برای مردم است چراکه انقلاب اسلامی به نتیجه رسیده است و مردم به آن رأی داده اند و با رأی مردم یک نظام اسلامی برپا شده است بنابراین بدیهی است که این روز همواره باید زنده بماند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: همواره سعی می کنیم به اشکال مختلف ۱۲ فروردین مورد توجه قرار گیرد؛ واقع شدن در تعطیلات سال نو باعث شده است که حوزه مراسمی را نتوانسته به معنای واقعی رقم بزند.

وی خاطرنشان کرد: در قالب پویش پرچم، پویش های ملی، کارهای فرهنگی و تولید محتوا در فضای مجازی اقداماتی به منظور گرامیداشت روز جمهوری اسلامی ایران انجام داده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی با اشاره به برنامه های بزرگداشت سالروز جمهوری اسلامی ایران، گفت: با توجه به اینکه امسال ۱۲ فروردین مقارن شده است با شب ۲۱ ماه مبارک رمضان، بنابراین ۲۱ ماه مبارک رمضان یک فرصت استثنایی است برای تبیین جمهوری اسلامی.

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی را استمرار حکومت علوی می دانیم، افزود: علی ابن ابی طالب (ع) الگوی ما در جمهوری اسلامی ایران است و شب ۲۱ رمضان، شب علی بن ابی طالب (ع) است و اگر بتوانیم از مراسم احیا و برنامه ها، منبرها و مداحی ها، مداحی حماسی، محتوای حماسی، خطابه تبیین داشته باشیم؛ بهترین فرصت برای تبیین اهمیت روز ۱۲ فروردین است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تاکید کرد: براساس هماهنگی های انجام شده در سراسر کشور، مراسم های محوری خواهیم داشت و هر کجا مراسم احیا برگزار می شود، به موضوع مهم ۱۲ فروردین پرداخته خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی افزود: رسالت ما این است که از فرصت تقارن ایام شهادت امام علی (ع) با روز جمهوری اسلامی استفاده کنیم در جهت تبیین اهمیت روز جمهوری اسلامی و پاسخگویی به شبهاتی که این روزها توسط دشمن القا می شود. روز ۱۲ فروردین برای ما یک سرمایه حیاتی است.

کد خبر 1756749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha