همدلی مومنانه بچه مسجدی ها با نیازمندان

معصومه نظری گفت: یکی از برنامه های کانون در این ایام حمایت از خانواده های نیازمند است و در اولین قدم به همت بچه مسجدی های کانون، خانواده های نیازمند شناسایی شدند.

معصومه نظری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از برنامه های کانون در این ایام حمایت از خانواده های نیازمند است و در اولین قدم به همت بچه مسجدی های کانون، خانواده های نیازمند شناسایی شدند.

همدلی مومنانه بچه مسجدی ها با نیازمندان

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) اسفندقه جیرفت افزود: در ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز، ۲۰۰ پرس غذای گرم بین این خانواده ها با اولویت نیازمندان محله مسجد توزیع شد.

همدلی مومنانه بچه مسجدی ها با نیازمندان

وی ابراز کرد: همچنین در هر یک از شب های قدر ۱۵۰ پرس غذای گرم در بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

همدلی مومنانه بچه مسجدی ها با نیازمندان

نظری اظهار کرد: تاکنون ۲۰ کیلو خرما نیز در طول ماه مبارک رمضان در بین خانواده های نیازمند توزیع کرده ایم.
 
مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) بخش اسفندقه جیرفت اضافه کرد: طرح نان صلواتی یکی دیگر از کمک های مومنانه به نیازمندان است که در این ایام ۲۰۰ قرص نان بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

وی بیان کرد: علاوه بر این ۳ کیسه آرد بین سه خانواده بی سرپرست نیز توزیع شد تا این زنان بی سرپرست بتوانند در این ایام نان گرم بر سر سفره خانواده شان بیاورند.

نظری عنوان کرد: یکی دیگر از کمک های مومنانه کانون حضرت رقیه (س) در بهار قرآن و طبیعت، اعطای عیدانه نقدی یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی به ۲۰ نفر از بچه مسجدی های بی بضاعت است.

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) بخش اسفندقه جیرفت ابراز کرد: همچنین در این ایام سعی کردیم اقلام دارویی نسخه سه بیمار بی بضاعت به مبلغ ۹۰۰ هزار تومان را تامین کنیم.

وی یادآور شد: همزمان با آغاز سال نو نیز ۴ کارتن قند در بین خانواده های نیازمند محله مسجد توزیع شد.

نظری خاطرنشان کرد: نوعدوستی و انسان دوستی باعث شد تا در این ایام با تاسی از سیره امیرالمومنین علی (ع) با مواسات و همدلی به کمک فقرا برویم.
 

کد خبر 1756790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha