شهادت در حکومت علوی یک فرهنگ است

بقایی نژاد شهادت در حکومت علوی را یک فرهنگ دانست و گفت: برای به دست آوردن ثواب الهی نیز، می بایست در برابر پرداخت حقوق الهی شکیبایی داشت.  

موسی بقایی نژاد_ مدیر کانون فرهنگی و هنری مسجد حضرت محمد رسول الله(ص) منجیل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان ضمن تسلیت ایام شهادت مولی الموحدین حضرت امیرالمومنین (ع) اظهار کرد: گرامی‌ترین مرگ‌ کشته شدن در راه خدا و آنهم شهادت است.

وی با بیان اینکه حضرت علی(ع) سراپا عشق به شهادت و پیوستن به لقاء‌الله بود افزود: شهادت در حکومت علوی یک فرهنگ است.  

بقایی نژاد با اشاره به یکی از شیوه‌های رفتاری امام علی‌(ع) که رسیدگی به وضعیت نیازمندان جامعه بود گفت: این شیوه می‌تواند راه گشای کارگزاران حکومتی در جامعه اسلامی امروزی باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه، حضرت علی(ع) می فرمایند «هرکس که خداوند مالی را به او ببخشد، باید به خویشاوند خود بخشش کند، و سفره‌های مهمانی بگستراند، و اسیر را آزاد کند، و از آن به نیازمندان و بدهکاران بپردازد و ...» تصریح کرد: با توجه به ماه مبارک رمضان انجام این امور بیشتر سفارش شده و مورد توجه است.

بقایی نژاد خاطر نشان کرد: می بایست برای به دست آوردن ثواب الهی در برابر پرداخت حقوق الهی شکیبایی داشت.  

وی به فعالیت های کانون در طی ماه مبارک رمضان اشاره و از برگزاری ضیافت افطاری در مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام به همت کانون فرهنگی حضرت محمد رسول الله منجیل خبر داد و افزود: مراسم شب های قدر نیز همراه با جلسات پرسش و پاسخ برگزار شده است.  

بقایی نژاد همچنین اضافه کرد: برپائی نماز جماعت، مراسمات دعا، توسل و قرائت قرآن کریم نیز روزانه در این مدت به صورت مستمر دایر است.

وی خاطر نشان کرد: در تلاش برای تهیه بسته های معیشتی برای خانواده های نیازمند هستیم که به زودی انجام خواهد شد.

شهادت در حکومت علوی یک فرهنگ است

شهادت در حکومت علوی یک فرهنگ است

شهادت در حکومت علوی یک فرهنگ است

شهادت در حکومت علوی یک فرهنگ است

کد خبر 1756948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha