هنوز با آرمان‌های انقلاب اسلامی هنوز فاصله داریم

آل هاشم گفت: با آرمان‌های انقلاب اسلامی هنوز فاصله داریم اما این به معنای عدم پیشرفت کشور نیست؛ امروز ایران اسلامی اراده‌اش را می‌تواند بر اراده استکبار غالب کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل‌هاشم» امروز در جمع فعالان محافل قرآنی ماه رمضان تبریز اظهار داشت: جمهوری اسلامی از لحاظ معنی تحت‌اللفظی بر دو پایه استوار است یکی حضور مردم است که امر اداره کشور و تشکیلات دولتی و مدیریت کشور را تایید می‌کند و دیگری اسلامی یعنی حرکت مردم بر پایه تفکر اسلام و شرعیت اسلامی است.

امام جمعه تبریز تصریح کرد: جمهوری اسلامی در زمانی شکل گرفت که اردوگاه غرب و شرق با یکدیگر به شدت مقابله داشتند و همدیگر را نفی می‌کردند اما وقتی جمهوری اسلامی، این سبک جدید حکومت، پدید آمد هر دو اردوگاه با حیرت و ستیزه‌جویی در مقابل نظام جمهوری اسلامی قرار گرفتند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران طی 45 سال گذشته در مقابل این همه خصومت و دشمنی با قدرت و استحکام ایستاد و نه تنها ضعیف نشده بلکه قوی‌تر شده است.

وی خاطرنشان کرد: البته با آرمان‌های انقلاب اسلامی هنوز فاصله داریم اما این به معنای عدم پیشرفت کشور نیست؛ امروز ایران اسلامی در منطقه ید طولایی دارد و اراده‌اش را می‌تواند بر اراده استکبار غالب کند.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: امروز ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف علمی و فناوری جزء کشورهای پیش‌رو هست و در حوزه نظامی به خودکفایی کامل رسیده‌ایم، از این‌رو باید تلاش کنیم این نظام بیش از پیش در تمامی عرصه ها به قله‌های پیشرفت برسد.

کد خبر 1756973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha