ضرورت ایجاد اتاق فکر در راستای تحقق شعار سال

حجت الاسلام مدبر بر لزوم تحقق عملی شعار سال مقام معظم رهبری تاکید کرد و گفت: بخش های پایین دستی به صورت تخصصی و بومی و با استفاده از اتاق های فکر با حضور جوانان و افراد با تجربه این مهم را پیگیری کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، حجت الاسلام محمدحسین مدبر در دیدار جمعی از مدیران و کارکنان ادارات جهرم با اشاره به ایام لیالی شب قدر و شهادت امیرالمومنین علی(ع)، منش و شخصیت آن امام همام را الگویی برای کارگزاران و مسئولین نظام اسلامی دانست تا با پیروی از سیره و فرمایشات ایشان در پیشبرد امور موفق باشند.

امام جمعه جهرم بر لزوم تحقق عملی شعار سال مقام معظم رهبری تاکید کرده و بیان داشت که بخش های پایین دستی به صورت تخصصی و بومی و با استفاده از اتاق های فکر با حضور جوانان و افراد با تجربه، مشکلات و موانع رشد تولید و سرمایه گذاری را شناسایی کرده و با ارائه برنامه و پیشنهاد اجرایی به بخش های بالادستی زمینه جهش تولید با مشارکت مردم را فراهم کنند.

حجت الاسلام مدبر لزوم مشخص شدن سند توسعه شهرستان جهرم را در همین راستا دانست که استفاده و جلب نظر افراد متخصص،جامعه حوزوی و دانشگاهی فعال و افراد علاقه مند به توسعه پایدار شهرستان که هر جایی ممکن است حضور داشته باشند می تواند در این زمینه بسیار موثر باشد. 

وی با قدردانی از تلاش های نیروی انتظامی، امنیت را نیز از دیگر موارد مهمی دانست که فراهم کردن و حفظ آن علاوه بر آرامش جامعه، در جلب افزایش مشارکت مردم در سرمایه گذاری و تولید مثمر ثمر خواهد بود. 

 امام جمعه جهرم همچنین به لزوم حفظ و بهره برداری مناسب از منابع آبی اشاره و اظهار داشت: خداوند متعال را بابت نزول بارش های اخیر سپاسگزار و شاکر هستیم اما باید توجه داشت  آن چه می تواند از بحران کمبود آب در آینده جلوگیری کند نظارت و استفاده از شبکه ای مبتنی بر فناوری و تجهیزات به روز و همچنین ترمیم و تعمیر سد ها یی است که اکنون بلا استفاده قرار گرفته اند.

کد خبر 1756993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha