۱۵۰ قاری در طرح «مسجد، پایگاه قرآن» چهارمحال و بختیاری مشارکت دارند

حجت‌الاسلام حجت‌پناه گفت: تعداد ۱۵۰ قاری استان برای مشارکت در طرح «مسجد، پایگاه قرآن» اعلام آمادگی کرده‌اند.

حجت‌الاسلام محمدابراهیم حجت‌پناه به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: برپایی جلسات آموزش روخوانی، روانخوانی و حفظ قرآن کریم، برگزاری طرح تفسیر نور، برگزاری محافل انس با قرآن کریم و برگزاری طرح تلاوت نور، برپایی کلاس های آموزش تجوید، صوت و لحن و اذان در دستورکار قرار دارد.

مدیرستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری افزود: تداوم، نظم و انسجام در اجرای برنامه‌های قرآنی یکی از راهکارهای تحقق عملی طرح ملی «مسجد، پایگاه قرآن» است.

وی افزود: در برپایی کرسی های تلاوت در طرح ملی «مسجد، پایگاه قرآن»، بیان نکات تفسیری آیات قرائت شده به جذابیت و رونق‌بخشی به این طرح کمک کرده و باعث گرایش بیشتر نوجوانان و جوانان به ویژه برنامه‌های قرآنی در مساجد خواهد شد.

حجت‌پناه گفت: مدیران کانون‌های مساجد می‌توانند به آسانی در سامانه «بچه‌های مسجد» درخواست حضور قاری قرآن را ثبت کرده و برنامه‌های کرسی تلاوت را با حضور قاریانی که برای حضور در کرسی‌های تلاوت با ثبت‌نام در سامانه اعلام آمادگی کرده‌اند، انجام دهند؛ تا کنون ۱۵۰ قاری استان برای مشارکت در طرح مسجد، پایگاه قرآنی ثبت‌نام و اعلام آمادگی کرده‌اند.

کد خبر 1757006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha