اجرای رویداد فرهنگی قرآنی شیعه کوچولو در لتحر کاشان

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان از برگزاری رویداد فرهنگی قرآنی شیعه کوچولو در امامزاده عبدالله(ع) لتحر کاشان خبر داد.

محمد علی فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: همزمان با ایام عزاداری شهادت امام علی(ع) و لیالی قدر، رویداد فرهنگی قرآنی شعه کوچولو به همت خانه فرهنگ جوان سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) لتحر برگزار شد.

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان افزود: این محفل معنوی با قرائت قرآن و همخوانی سوره نبا آغاز شد و کودکان حاضر در این برنامه توسط سمیه ارجمندی‌نژاد حافظ کل قرآن و نهج‌البلاغه با فضائل و خصایص حضرت علی (ع) و اعمال شب‌های قدر آشنا شدند. 

فرجی ادامه داد: اجرای سرود قدر علی از سوی دختران مقطع ابتدایی خانه فرهنگ جوان، خواندن اشعار و دل نوشته به مناسبت شهادت حضرت علی(ع) و بیان حکمت‌هایی از نهج‌البلاغه از دیگر بخش‌های این برنامه بود که در راستای ایجاد انگیزه بیشتر به مسائل دینی و قرآنی انجام شد. 

رویداد قرآنی «شیعه کوچولو» از جمله برنامه‌های سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در ماه رمضان است که در قالب‌های مختلف قصّه‌های قرآنی، حکمت‌های نهج‌البلاغه، نمایش انیمیشن‌های مذهبی، روایت سیره اهل‌بیت(ع) و شهداء، مسابقات فرهنگی و ورزشی و جشن روزه‌ اوّلی‌ها در فرهنگ‌سراها و خانه‌های فرهنگ سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان و سایر مراکز، کانون‌ها و جلسات قرآنی شهر کاشان در حال برگزاری است.

کد خبر 1757083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha