کتاب کودک «زمین پاک، زندگی شاد» آماده چاپ شد

امام جمعه بندر آستارا گفت: همزمان با روز جهانی کتاب کودک؛ کتاب«زمین پاک، زندگی شاد» آماده چاپ شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت‌الاسلام محمد جواد باقری‌ارومی در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: همانطور که قول داده بودیم بر اساس مصوبه شورای فرهنگ عمومی آستارا، دومین کتاب کودک را با عنوان « زمین پاک، زندگی شاد » با موضوع راهکارهای حفظ محیط زیست تهیه و آماده چاپ کرده‌ایم.

امام جمعه بندر آستارا به استقبال خوب و گسترده از اولین کتاب کودک خود با نام «سفر به آستارا» اشاره کرد و افزود: خوشبختانه کتاب اول با موضوع معرفی اماکن گردشگری شهرستان آستارا مورد توجه اهل فن و کارشناسان این حوزه قرار گرفت و در بین دانش‌آموزان و مسافران نوروزی توزیع شد که بازخوردهای خوبی نیز از این کتاب دریافت کردیم.

نویسنده کتاب«زمین پاک، زندگی شاد» گفت: بر اساس مطالعات و بررسی‌های بعمل آمده و با توجه به تهدیدات گسترده و خطرناک در حوزه محیط زیست و ضرورت آشنایی کودکان و نوجوانان با اهمیت محیط زیست و حفظ آن، کتاب دوم را با این موضوع در ۱۶ صفحه وزیری و به صورت تمام رنگی آماده کرده‌ایم که بزودی در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.

وی تصریح‌کرد: اهمیت آموزش و تربیت در سنین کودکی و ایجاد انس و الفت با کتاب و فرهنگ کتابخوانی برای کودکان باعث شد که در حوزه کتاب کودک ورود کنم و یقینا این راه را براساس اولویت‌های مورد نیاز جامعه ادامه می‌دهم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بندر آستارا گفت: متأسفانه بسیاری از مسائل موجود در جامعه به دلیل نبود فرهنگ صحیح آن به ناهنجاری‌هایی تبدیل شده که سلامت و امنیت روانی جامعه را تهدید می‌کند و یکی از بهترین راه‌های پیشگیری از آنها، فرهنگ‌سازی به ویژه در سنین کودکی است.

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی از همه دغدغه‌مندان و دلسوزان فرهنگی خواست تا با توجه و حمایت از حوزه کتاب کودک زمینه را برای رشد و توسعه فرهنگ اسلامی و ایرانی در این نسل حساس که مورد تهاجم شدید فرهنگی دشمن قرار دارد، فراهم کنند.

کد خبر 1757088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha