راهپیمایی روز جهانی قدس در ۹۰ نقطه آذربایجان‌شرقی

حجت الاسلام اسکندری شعار محوری روز جهانی قدس امسال را "از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار" خواند و از برگزاری راهپیمایی در این در بیش از ۹۰ نقطه استان آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام «میکائیل اسکندری» امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حملات گسترده اسراییل به نوار غزه طی چند ماه اخیر و مقاومت مردم غزه در مقابل این حملات، افزود: پس از عملیات طوفان الاقصی و شکست ترمیم ناپذیر اسراییل در این عملیات، چندین ماه است که این رژیم  با تمام توان و قدرت و از زمین و هوا، باریکه ی غزه را مورد شدیدترین حملات قرار داده و در چندین نوبت با نقض اصول مورد قبول در جنگها، به پایگاههای غیر نظامی از جمله بیمارستانها حمله کرده و مردم بیگناه را به خاک و خون کشیده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی به پایبند نبودن سران این رژیم به هیچ کدام از اصول قانونی و انسانی در جنگ تأکید کرد و افزود: در حالیکه سران اسراییل از هیچ جنایتی ابا ندارند، دولتهای غربی و عربی نیز در مقابل این جنایات سکوت کرده و به نظاره نشسته اند و بدتر اینکه در بعضی مواقع از این جنایات حمایت نیز می کنند.

وی وحشی گری اخیر اسراییل در حمله موشکی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق که منجر به شهادت چند تن از سرداران سپاه پاسداران شد را یکی دیگر از نشانه های استیصال و درماندگی اسراییل عنوان کرد و افزود: این حمله غیرمسئولانه نشانه نقض حاکمیت ملی و تمامیت ارضی کشورها بود و تاریخ ثابت کرده که اینگونه اقدامات از سوی کسانی رخ میدهد که آخرین نفس های خود را می کشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی روز جهانی قدس امسال را بسیار بااهمیت و سرنوشت ساز خواند و افزود: امسال مردم روزه دار و مومن ایران اسلامی هم قدم با سایر مسلمانان در اقصی نقاط دنیا با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس به همگان اعلام خواهند کرد که فلسطین و قدس متعلق به همه ی مسلمانان بوده و خواست همه ی ملتهای آزادی خواه، نابودی اسراییل است.

وی شعار محوری روز جهانی قدس امسال را "از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار" خواند و از برگزاری راهپیمایی در این در بیش از ۹۰ نقطه استان آذربایجان شرقی خبر داد و گفت:  سخنران ویژه راهپیمایی شهر تبریز را حضرت آیت الله علی ملکوتی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری خواهد بود.

حجت الاسلام اسکندری اضافه کرد: این راهپیمایی در شهر تبریز از ساعت ۱۰ صبح از مساجد و محلات شروع و مراسم جایگاه ساعت ۱۱ در سه راهی مصلای اعظم حضرت امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد و بعد از آن نیز نماز عبادی سیاسی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به امامت نماینده ولی فقیه در استان؛ آیت الله آل هاشم اقامه خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در پایان از برپایی غرفه های مختلف فرهنگی در مسیرهای راهپیمایی روز قدس خبر داد.

کد خبر 1757157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha