روش‌های تأمین منابع مالی طرح شهر گلخانه‌ای خوسف بررسی شود

قناعت با تأکید بر اینکه نگاه و عزم و اراده ما بر انجام و اجرای طرح شهر گلخانه‌ای در شهرستان خوسف است، گفت: روش‌های مختلف تأمین منابع مالی این طرح باید بررسی شود و فقط منوط به اعطای تسهیلات بانکی نباشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، جواد قناعت امروز چهارشنبه (۱۵ فروردین) در جلسه طرح شهر گلخانه‌ای شهرستان خوسف اظهار کرد: بخش خصوصی و دولتی در خصوص ضرورت اجرای این طرح مهم و کلیدی به ویژه در استان خراسان جنوبی اتفاق نظر دارند.

وی با بیان اینکه امروز کلیات طرح شهر گلخانه‌ای خوسف مطرح شد، افزود: اما مطالعات جامع و اصلاح و تکمیل این طرح با محوریت حوزه اقتصادی استانداری و جهاد کشاورزی استان باید در دستور کار قرار گیرد و با حضور کارشناسان بحث‌های علمی و فنی صورت بگیرد ولی باید عزم و اراده و سرعت کار هم مدنظر باشد.

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه نگاه و عزم و اراده ما بر انجام و اجرای طرح شهر گلخانه‌ای در شهرستان خوسف است، ادامه داد: روش‌های مختلف تأمین منابع مالی این طرح باید بررسی شود و فقط منوط به اعطای تسهیلات بانکی نباشد.

قناعت بیان کرد: باید از هم اکنون برای بازار هدف محصولات گلخانه‌ای و نحوه مشارکت مردم و تأمین زیرساخت‌ها در این طرح باید تدابیری اندیشیده شود و پس از جمع‌بندی اولیه مجدد طی چند ماه آینده جلسه‌ای برگزار خواهد شد.

وی در ادامه گفت: اگر قرار است در استان اشتغال و پیشرفت و توسعه ایجاد شود باید خودمان با همدلی و کار تیمی پای کار باشیم.

استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: اگر نگاه توسعه‌ای و عزم و اراده در بخش دولتی و خصوصی باشد انجام هر کاری شدنی است که نمونه آن راه‌اندازی مجدد کارخانه قند قهستان پس از یک دهه تعطیلی در سال ۱۴۰۲ بود.

کد خبر 1757168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha