بیش از  ۱۰ هزار مسافر نوروزی در امامزادگان مازندران اسکان یافتند

حجت الاسلام حیدری جناسمی گفت: در بازه زمانی ۲۸ اسفند ماه سال گذشته تا روز ۱۳ فروردین ماه جاری مصادف با سالروز شهادت امام علی(ع) و روز طبیعت ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر در امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران اسکان یافتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی-مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در گفتگو با خبرنگاران ضمن قدردانی از تلاش های خالصانه خادمین امامزادگان و بقاع متبرکه این خطه از شمال کشور برای میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی و همچنین برپایی شایسته محافل قرآنی و مراسم های لیالی قدر، اظهار کرد:مطابق آمارهای ارائه شده نوروز امسال ۳۵۰ هزارنفر از بقاع متبرکه و امامزادگان واجب التعظیم استان بازدید بعمل آوردند.

وی با بیان اینکه در بازه زمانی ۲۸ اسفند ماه سال گذشته تا روز ۱۳ فروردین ماه جاری مصادف با سالروز شهادت امام علی(ع) و روز طبیعت ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر در زائرسراهای استان اسکان یافتند، افزود: همچنین بخشی از این مسافران نوروزی در جوار بقاع متبرکه استان چادر برپا نمودند.

حجت الاسلام حیدری جناسمی با بیان اینکه در ایام نوروز امسال بیشترین تردد و اسکان مسافران نوروزی به امامزاده عباس(ع) ساری، امامزاده عبدالله(ع) آمل، امامزاده سید حسین(ع) شیرود تنکابن و آستانه پهنه کلا ساری متعلق است، گفت: سفره های افطاری ساده نیز به همت خادمین بقاع متبرکه و همراهی مردم نیک اندیش و محب اهل بیت(علیهم السلام) در ۷۴ امامزاده استان برپا شده است.

وی یادآورشد: ۲ هزار بسته معیشتی نیز در قالب طرح قرار دوازدهم بین نیازمندان استان توزیع شد.

حجت الاسلام حیدری جناسمی به اجرای طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی در سطح بقاع متبرکه استان اشاره کرد و خاطرنشان شد: مجاورین و زائرین امامزادگان استان نسبت به برنامه های فرهنگی خیمه های معرفت، غرفه نقاشی بکشید و جایزه بگیرید و پاسخگویی به مسائل شرعی اقبال خوبی نشان دادند.

کد خبر 1757171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha