اهدای ۷۱۹ واحد خون در شب های قدر  خراسان جنوبی

مهدی زاده گفت: ۷۱۹ نفر در خراسان جنوبی موفق به اهدای خون شدند.

کامبیز مهدی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون یک میلیون و ۹۱۱ نفر برای اهدای خون به مراکز خونگیری استان مراجعه داشته اند که از این تعداد، یک هزار و ۶۳۱ نفر موفق به اهدای خون شده اند.

مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی گفت: در شب های قدر از نوزدهم تا بیست و سوم تعداد ۸۳۲ نفر برای اهدای خون به مراکز خونگیری استان مراجعه کردند که از این تعداد، ۷۱۹ نفر موفق به اهدای خون شدند.

وی با بیان اینکه در شب های قدر ۱۰۹ نفر برای اولین بار خون اهداء کردند، افزود: ۲۰۹ نفر افراد باسابقه و ۴۰۱ نفر هم به صورت مستمر خون اهداء داشته اند.

مهدی زاده با اشاره به مراجعه یک هزار و ۹۱۱ نفر از ابتدای ماه مبارک رمضان برای اهدای خون، گفت: ۲۳۷ نفر برای اولین بار خون اهداء داشتند و ۹۵۲ نفر هم از افرادی بودند که به صورت مستمر خون اهداء کردند.

وی افزود: در مجموع از ابتدای سال ۱۴۰۳، تعداد یک هزار و ۴۰۶ نفر برای اهدای خون به مراکز خونگیری مراجعه داشته اند. 

مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی گفت: از این تعداد، یک هزار و ۲۰۶ نفر موفق به اهدای خون شدند که از این تعداد یک هزار و ۱۰۰ نفر مرد و ۱۰۶ نفر خانم بوده اند.

مهدی زاده اضافه کرد: از ابتدای امسال ۱۹۰ نفر برای اولین بار خون اهدا کردند، ۲۳۸ نفر افراد با سابقه و ۶۷۸ نفر هم به صورت مستمر خون اهدا داشتند.

کد خبر 1757187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha