راهپیمایی روز قدس نشانه دلبستگی ملت ایران به مسئله فلسطین است

حجت الاسلام عبدی گفت: روز قدس و راهپیمایی این روز نشانه دلبستگی ملت ایران به مسئله فلسطین و روزی که باید فریاد بلند مسلمان نسبت به صهونیست‌های اشغالگر بیشتر شود.

حجت الاسلام مهدی عبدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به راهپیمایی روز قدس در کرمانشاه، گفت: روز قدس یا روز جهانی قدس، توسط امام خمینی به عنوان یک روز رسمی برای حمایت از مردم فلسطین نامگذاری شد لذا  امام خمینی، ۱۳ رمضان ۱۳۹۹ق (۱۶ مرداد ۱۳۵۸ش) در پیامی خطاب به مسلمین ایران و جهان، آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس نامید و از مسلمانان جهان و دولت‌های اسلامی خواست برای کوتاه کردن دست دولت اسرائیل و پشتیبانان آن به هم بپیوندند.  

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: امام خمینی (ره) با اعلام روز قدس در آخرین جمعه ماه رمضان، آرمان آزادی خواهی و زیر بار ظلم نرفتن را برای جامعه اسلامی معنا کردند.

وی خاطر نشان کرد:مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس روز جمعه ۱۷ فروردین ماه جاری راس ساعت ۱۰:۳۰ صبح مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه و سایر شهرستان های تابعه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام عبدی با اشاره به مسیرهای راهپیمایی روز قدس در کرمانشاه، تصریح کرد:حدفاصل بین میدان انقلاب اسلامی(شهرداری سابق) تا مسجد است و سخنران مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در کرمانشاه محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت:روز قدس در حکم مشت محکمی به دهان دشمنان است، روزی که ملت فلسطین احساس می‌کنند ملت‌ها پشت سر آنان ایستاده اند و روزدمیدن خون در رگ‌های امت اسلامی و حرکتی عمیق و پرمعنا است.

وی گفت:مردم انقلابی کرمانشاه  بار دیگر با حضورگسترده  خود به همراه سایر هموطنانمان در سراسر کشور مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و جنایت کاران خواهند زد.

حجت الاسلام عبدی با اشاره به جنایت‌های اسرائیل در حمله به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت جمعی از سرداران سپاه، افزود: مردم همیشه در صحنه کرمانشاه با حضور پرشورتری در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور خواهند داشت تا  انزجارشان را از اقدامات جنایتکارانه رژیم جعلی صهیونیستی با قاطعیت اعلام  کنند همچنین توقع می‌رود سازمان ملل و نهادهای بین المللی این جنایت رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.

کد خبر 1757234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha