پیام تسلیت مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان در پی شهادت پنج تن از مدافعان امنیت

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان در پی شهادت پنج تن از مدافعان امنیت پیام تسلیت داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، حجت الاسلام وهاب پیشه ور مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان در پی شهادت پنج تن از مدافعان امنیت پیام تسلیت داد.

در این پیام آمده است:

مصادفت شدن اقدام بزدلانه گروه تروریستی جیش الظلم با ماه مبارک رمضان، در آستانه روز جهانی قدس و حمله ددمنشانه رژیم کودک کش اسرائیل در پی حمله به مقر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی شهرستان های راسک و چابهار که منجر به شهادت پنج تن از مدافعان امنیت شده، باعث تاسف و تالم شده است.

حمله شامگاه چهارشنبه گروه تروریستی جیش الظلم به مدافعان امنیت نشان از ترس رژیم صهیونیستی از وعده انتقام مقامات جمهوری اسلامی ایران دارد که با چنین اقداماتی در پی برهم زدن تمرکز متولیان امر هستند.

گروه تروریستی مذکور که دم از اسلام می زند؛ در ماه مبارک رمضان و در آستانه روز جهانی قدس که نماد وحدت مسلمانان جهان است، دست به چنین اقدامی زده که هدف آن حمایت از رژیم صهیونیستی است.

پس از این حمله، "صفحه رسمی رهبر معظم انقلاب در شبکه اجتماعی اکس (توییتر) پیامی را به زبان عبری منتشر کرد که به یاری خداوند، صهیونیست ها را از جنایت تجاوز به کنسولگری ایران در دمشق پشیمان خواهیم کرد." این موضع پس از حمله تروریستی جیش الظلم نشان دهنده تحلیل بسیار درست ایشان از اوضاع منطقه و جهان دارد.

اینجانب ضمن محکومیت این حمله تروریستی، به شهادت رسیدن مدافعان امنیت را به مقام معظم رهبری(زید عزه) ملت بزرگ ایران و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه احدیت برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

کد خبر 1757290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha