«فراخوان ایده» ویژه کانون‌های مساجد در راهپیمایی روز جهانی قدس

انقانی از فراخوان ایده ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد.

مرتضی انقانی، ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، بر حضور گسترده اقشار مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان در این راهپیمایی تاکید کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با حضور گسترده خود در این مراسم مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهند زد.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی همچنین از فراخوان ایده ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد خبر داد و افزود: شرکت کنندگان تا امروز۱۶ فروردین ۱۴۰۳ با ارائه و اشتراک ایده های اجرایی خود فرصت شرکت در این مسابقه شرکت کردند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: این مسابقه با هدف حضور  موثر و دشمن شکن علیه نظام سلطه و رژیم صهیونیسم ِغاصبِ  جنایتکار ِکودک کش ِ اسرائیل در روز جهانی قدس برگزار نمی شود.

 انقانی خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان در این طرح ضمن  افزایش برکت و ارزش معنوی  ایده  خود،  به رسم یادبود هدیه ارزشمندی از سوی ستاد  هماهنگی کانون های مساجد استان دریافت نمایید.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی همچنین به برپایی غرفه نمایشگاه نقاشی در مصلای بیت المقدس اراک اشاره کرد و بیان کرد: همزمان با راهپیمایی روز جهانی قدس این غرفه در مصلا دایر و کودکان ک نوجوانان می توانند با مراجعه به این غرفه نقاشی خود را در دفاع از کودکان غزه بکشند.

کد خبر 1757324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha