اعلام مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در آران و بیدگل

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آران و بیدگل مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر آران و بیدگل و شهرهای تابعه را اعلام کرد.

عمران دلاوریان  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با شعار «از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار» روز جمعه ۱۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ مصادف با ۲۵ماه مبارک رمضان ساعت ۱۱ صبح با حضور حماسی اقشار مختلف مردم و با هدف حمایت از مردم مظلوم فلسطین و آرمان رهایی قدس شریف و ابراز انزجار از رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی در نقاط مختلف شهرستان آران و بیدگل برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آران و بیدگل افزود: این راهپیمایی در شهر آران و بیدگل از دو مسیر ، آستان مقدس محمد هلال‌بن‌علی(ع)، میدان امام حسن(ع) ، خیابان ۱۷ شهریور، میدان ۱۵ خرداد، میدان شهدا، مصلی نمازجمعه و  مسیر شماره دو آستان مقدس هفت امامزاده(ع)، خیابان ۲۲بهمن،  میدان امامزاده‌هاشم(ع)، میدان امام(ره) به سمت مصلی نمازجمعه برگزار خواهد شد.

دلاوریان به سایر مسیرهای راهپیمایی در نقاط شهری تابعه این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر نوش آباد از مسجد صادقیه این شهر آغاز خواهد شد و راهپیمایان پس از طی مسیر میدان شهدا، بلوار ایثارگران، آستان مقدس امامزاده محمد(ع)  در مصلی نمازجمعه تجمع خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آران و بیدگل افزود: این راهپیمایی در شهر ابوزید آباد از توابع بخش کویرات نیز با تجمع مردم از حوزه بسیج امام حسین(ع) آغاز و با پیمودن مسیر به سمت مسجد صاحب الزمان (عج) ، مسجد امام خمینی (ره) و آستان امام زاده عبداله (ع) مصلای نماز جمعه ادامه می یابد.
 

دلاوریان اظهار داشت: همچنین راهپیمایی مردم سفید شهر از گلزار شهدا آغاز خواهد شد و با طی مسیر خیایان شاهد، خیابان ۲۲بهمن و یادمان شهدای گمنام در مصلی نماز جمعه پایان خواهد یافت.

کد خبر 1757338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha