جلسات خانگی قرآن کریم کانون‌های ترویج محتوای هدایت هستند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: از جلسات با اخلاصی که اصل بر دیده نشدن بوده، همین جلسات هستند که کانون‌های ترویج قرآن به شمار می‌روند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، پنجشنبه (۱۶ فروردین) در اولین اجلاسیه جلسات خانگی قرآن کریم شهرستان کرمان با عنوان "ستاره‌های زمین" گفت: این جلسات خانگی با انگیزه‌های الهی و اخلاص شکل گرفته که هر چه اخلاص بیشتر شد مقبولیت کارها بالاتر می‌رود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان افزود: از جلساتی که اصل بر دیده نشدن بوده، همین جلسات هستند که کانون‌های ترویج قرآن به شمار می‌روند و امروز  تبدیل به جلسه عظیمی شده که همه جا دیده می‌شود و این ویژگی کارهایی است که برای خدا انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه امروز چهره‌هایی که کار برای خدا انجام دادند در سطح وسیع دیده شدند؛ افزود: موارد برجسته فراوانی از این چهره‌ها وجود دارد که در راس همه خود امام راحل است.

حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی با افزودن این مطلب که قرآن کامل ترین و مهمترین کتاب هدایت است؛ افزود: این جلسات پیرامون محور بزرگ هدایت است که رسالت اصلی همه انبیای الهی همین هدایت است.
وی با تاکید بر اینکه محافل خانگی قرآن باید بستری برای عجین شدن زندگی با قرآن کریم فراهم کند؛ افزود: برگزار کنندگان جلسات خانگی قرآن، بانیِ محتوای بزرگ و مقدس قرآن هستند و از این جهت این جلسه عظیم و باارزش است.
امام جمعه کرمان خاطرنشان کرد: وقتی کاری از روی اخلاص انجام شود و پسندیده ترین عمل هم باشد باید تلاش کرد تا در صحنه اجرایی کردن آن در زندگی و در حلقه‌های کوچک قرآنی اقدام کرد و قرآن در منش و روش افراد دیده شود.
امام جمعه کرمان تاکید کرد: خانواده‌ای که پرچم جلسات قرآن خانگی در آن بلند می‌شود باید از رفتار این خانواده‌ای که قرآن محور آن است دیگران هم حظ و بهره ببرند.

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان هم ضمن تاکید بر فراهم آوردن فضا برای کارهای قرآنی؛ شبکه‌سازی جلسات خانگی قرآن در کرمان را اقدام مثبتی ارزیابی کرد.

کد خبر 1757384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha