پایان نسل‌کُشی در فلسطین؛ خواسته مردم از مدعیان حقوق بشر

مردم مومن و روزه دار بیرجند همزمان با روز جهانی قدس با حضور باشکوه خود در مراسم راهپیمایی ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین، از مدعیان حقوق بشر و کشورهای عربی خواستند تا از خواب غفلت بیدار شوند و به جنایت های رژیم صهیونیستی خاتمه دهند.

خبرگزاری شبستان-خراسان جنوبی؛ زینب روحانی مقدم- آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به فرمان امام راحل به نام روز قدس نامگذاری شده است، روز بزرگی است تا آزادی خواهان جهان به پشتیبانی از ملت مظلوم فلسطین به پا خیزند و فریاد مرگ بر اسرائیل سر دهند.

ملت مظلوم فلسطین بیش از ۷۵ سال است که مورد هجوم جنایت های رژیم منحوس اسرائیل قرار گرفته و سرزمین این ملت مظلوم توسط غاصبان صهیونیستی اشغال شده است.

طی چند ماه اخیر، رژیم صهیونیستی از هیچ جنایتی دریغ نکرده و دست به نسل کشی در فلسطین زده است و مدعیان حقوق بشر در حالت سکوت به سر می برند و چشم های خود را بر روی این جنایات بسته اند.

پایان نسل کشی در فلسطین، خواسته مردم بیرجند از مدعیان حقوق بشر

*طوفان الاحرار کابوس رژیم صهیونیستی 

اما همین جنایت ها سبب شده تا پرده از روی چهره منحوس رژیم صهیونیستی برداشته شود و تمام دنیا با چهره واقعی و سیاه و منفور این رژیم آشنا شوند و امروز در تمامی نقاط جهان می بینیم که طوفان الاحرار در حال شکل گیری است و فریاد عدالت خواهی در کشورهای اروپایی و آمریکایی بلند شده است.

رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی این بار در امان نخواهند بود، چرا که طوفان الاحرار در حال گسترش است و امید داریم که پیروزی از آن ملت مظلوم فلسطین خواهد بود و حق به حق دار خواهد رسید.

امروز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، مردم مومن و روزه دار شهرستان بیرجند با حضور باشکوه همزمان با سراسر کشور به میدان راهپیمایی روز قدس آمدند تا به ملت مظلوم فلسطین بگویند که از شرقی ترین نقطه ایران پشتیبان و حامی آنان خواهند بود.

در میدان قدس بیرجند جای سوزن انداختن نیست، انگار برای مردم فرقی نمی کند که روزه دار هستند چرا که دردهای ملت مظلوم فلسطین آنان را به درد آورده است و به این میدان کشانده تا با مادران و پدران فلسطینی همدردی کنند.

*فلسطین پاره ای از وجود اسلام

خانم محمدی که با فرزندان خود در این راهپیمایی شرکت کرده است در گفتگو با خبرنگار شبستان گفت: وقتی تصاویر جنایت های اسرائیل بر مردم فلسطین را می بینیم قلبم به درد می آید.

وی ادامه داد: وقتی خودم را جای مادران فلسطینی قرار می دهم که فرزندم را باید از زیر آوار بیرون آورم با خودم می گویم که چرا مدعیان حقوق بشر در برابر این جنایت ها سکوت کرده اند و چرا جنگ تمام نمی شود و تا کی این نسل کشی ها ادامه خواهد داشت؟

محمدی با بیان اینکه فلسطین پاره ای از وجود اسلام است، افزود: نباید کشورهای اسلامی و عربی در برابر این جنایت های وحشیانه رژیم صهیونیستی سکوت کنند مگر ملت فلسطین، مسلمان نیستند.

پایان نسل کشی در فلسطین، خواسته مردم بیرجند از مدعیان حقوق بشر

*سکوت کشورهای عربی و مدعیان حقوق بشر در برابر جنایت های رژیم منحوس اسرائیل 

آقای صالحی یکی دیگر از شهروندان بیرجندی در گفتگو با خبرنگار شبستان گفت: رژیم منحوس اسرائیل انگار وحشی شده است و چشم بر روی همه چیز بسته است.

وی ادامه داد: این رژیم منحوس و غده سرطانی باید از روی زمین حدف شود و وجود آن نه تنها برای فلسطین بلکه برای همه انسان ها ضرر دارد و ممکن است جنایت های آن فراگیر شود اما مدعیان حقوق بشر چشم خود را بسته اند و این حقایق را نمی بینند.

آقای صالحی با بیان اینکه روز قدس، فرصتی طلایی برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین است، افزود: در روزهای دیگر نیز از مردم فلسطین حمایت خواهیم کرد اما در این روز تمام جهان به پا می خیزند و درخواست کمک و حمایت از مردم مظلوم فلسطین را دارند.

این شهروند بیرجندی در پایان عنوان کرد: ای کاش مدعیان حقوق بشر و سران کشورهای عربی که سکوت کرده اند لحظه ای خود را به جای پدران و مادران فلسطینی می گذاشتند که این روزها، اجساد فرزندان خود را از زیر آوار بیرون می آورند.

پایان نسل کشی در فلسطین، خواسته مردم بیرجند از مدعیان حقوق بشر

*نوجوانان ایرانی حامی کودکان فلسطینی 

علی آقا یکی از دانش آموزان بیرجندی است که همراه با دوستان خود در این راهپیمایی شرکت کرده است در گفتگو با خبرنگار شبستان گفت: کودکان و نوجوانان فلسطینی برادران مسلمان ما هستند و در این راهپیمایی شرکت کرده ام تا از دنیا بخواهم بخواهم به پا خیزند.

وی در ادامه بیان کرد: دیگر ظلم و ستم و نسل کشی و کودک کشی در فلسطین بس است چرا کسی جلوی جنایت های این رزیم منحوس را نمی گیرد.

علی آقا ادامه داد: جبهه مقاومت تمام تلاش خود را می کند تا فلسطین را از دست این خونخواران اسرائیلی نجات دهد که نیاز به حمایت کشورهای عربی و اسلامی دارد و ای کاش از خواب غفلت این کشورها بیدار شوند.

وی با بیان اینکه نوجوانان ایرانی حامی کودکان و نوجوانان فلسطینی هستند، گفت: هیچ وقت برادران مسلمان فلسطینی را تنها نخواهیم گذاشت و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستیم و هر زمان که ایشان اجازه دهند با جان و دل به کمک مردم مظلوم فلسطین خواهیم رفت.

گفتنی است، راهپیمایی روز جهانی قدس امروز همزمان در بیش از یکصد نقطه شهری و روستایی استان خراسان جنوبی برگزار می شود.

کد خبر 1757427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha