حماسه حضور روزه‌داران بیرجندی در حمایت از مردم فلسطین

مردم روزه‌دار بیرجند مرکز استان خراسان جنوبی با حضور حماسه‌ای در راهپیمایی دشمن‌شکن روز جهانی قدس، بر حمایت از مردم مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف تاکید کردند.

خبرگزاری شبستان- خراسان جنوبی؛ زهرا مهرور- بار دیگر روز جهانی قدس، میراث ماندگار حضرت امام خمینی (ره) فرا رسید و این نماد وحدت و یکپارچگی جهان اسلام و خروش مسلمانان در حمایت از آرمان‌های ملت بی‌دفاع و مظلوم فلسطین، بار دیگر عزم و اراده مردم استان خراسان جنوبی همراه با سایر ملت‌های آزادیخواه در نابودی رژیم غاصب صهیونیستی را متجلی ساخت.

حضور حماسی و یکپارچه در راهپیمایی روز قدس، وعده بنیانگذار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) است که سال‌هاست از سوی همین مردمان ولایت‌مدار زنده نگه داشته می‌شود و می‌رود تا به آزادی قدس شریف و نابودی اسرائیل ختم شود. پیر و جوان، زن و مرد همه و همه آمدند تا همنوا با مردم سراسر کشور فریاد آزادی قدس و بیزاری از جنایت‌های دژخیمان صهیونیستی را سر دهند.

امروز راهپیمایان و مردم ولایت مدار شهرستان بیرجند در حالی که نماینده ولی فقیه، استاندار و جماعات اهل تشیع و تسنن و نیروهای نظامی و انتظامی (سپاهی، بسیجی، ارتشی، ناجا، مرزبانی) در پیشاپیش آنان حرکت می‌کردند با عبور از خیابان‌های مختلف این شهر خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم غاصب، ددمنش و جعلی صهیونیستی و حامیانش و در راس آنها آمریکای جنایتکار به نمایش گذاشته‌اند.

امسال نیز راهپیمایی روز جهانی قدس همانند سال‌های گذشته در مرکز استان ساعت ۱۰ صبح از میدان ابوذر آغاز شده و  در مسیر شعارهایی از جمله «با غزه همدردیم/ آماده نبردیم»، «یا الیها المسلمون/ غزه شده غرق خون»، «خون هزاران شهید/ می‌چکد از چنگتان»، « سرلوحه نهضت/ زمزمه امت/ مرگ بر اسرائیل»، «امریکا، اسراییل ننگ به نیرنگتان»، ملت ما بیدار است/ از امریکا بیزار است»، و «مرگ بر اسراییل» در حمایت از مردم بی‌دفاع فلسطین و اعلام انزجار از جنایت‌های رژیم صهیونیستی سر می‌دهند.

راهپیمایان روز قدس در بیرجند در ادامه مسیر با عبور از خیابان ارتش، خیابان پاسداران به سمت مسجد امام حسین (ع) و میعادگاه نماز جمعه با سخنرانی سردار سنایی‌راد معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا این شهر پایان خواهد یافت.

فاجعه عمیق انسانی که در ۶ ماه اخیر در فلسطین و به ویژه غزه شکل گرفته، جلوه تاسف‌بار و غم‌انگیز دیگری از تضییع تاریخی حقوق ملت مظلوم و مقاوم فلسطین، نقض قوانین و مقررات بین‌المللی در گستره جغرافیایی سرزمین اشغال شده یک ملت توسط رژیم موقت و نامشروع اسرائیل است.

این روزها نه تنها زنان و مردان بی‌گناه و کودکان بی‌پناه و معصوم فلسطینی از سوی این جنایتکاران به خاک و خون کشیده می‌شوند، بلکه بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و امدادی، مساجد و کلیساها نیز از شرّ مقامات و نظامیان این رژیم جعلی و حیوان‌صفت در امان نیستند.

رژیم جعلی و کودک‌کش اسرائیل که امروزه آخرین نفس های شوم و منحوس خود را می کشد در آخرین جنایت دهشتناک، ددمنشانه و تروریستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق حمله کرد و موجب شهادت سرداران محمدرضا زاهدی و محمد هادی حاج رحیمی و پنج تن از همراهان آنها شد. این جنایت تروریستی باری دیگر ثابت کرد که رژیم صهیونیستی به هیچ کدام از اصول انسانی و قراردادهای بین‌المللی پایبند نیست و برای تداوم چند روز بیشتر از عمر منحوس خود تمامی قوانین بین‌المللی را نقض می کند.

انشاء الله به زودی حامیان جنایت علیه کنسولگری ایران در سوریه در زمان و مکان مناسب مجازات می‌شوند، اما سیلی محکم را ملت بزرگ ایران اسلامی در روز جمعه در راهپیمایی عظیم روز قدس به این رژیم جعلی و حامیان آنها زدند و امسال روز جهانی قدس متفاوتی را برگزار کردند.

کد خبر 1757428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha