راهپیمایی روز قدس فریاد مقابله با رژیم ظالم و غاصب اسرائیل است

استاندار لرستان گفت: این راهپیمایی تنها برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین نیست؛ بلکه برای مقابله با رژیم ظالم و غاصب اسرائیل است.

‌به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، فرهاد زیویار، امروز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فراگیری نهضت مقاومت به‌گونه‌ای است که تمام انسان‌های آزاده جهان از رژیم غاصب اسرائیل اعلام انزجار می‌کنند.

وی در خصوص راهپیمایی روز قدس و نقش آن در حمایت از مردم بی‌دفاع فلسطین اظهار کرد: به ابتکار بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، از ۴۵ سال پیش عهدی با مردم فلسطین جهت حق‌طلبی، مظلومیت آنها و مقابله با ظلم بسته شده است.

استاندار لرستان، ادامه داد: طی ۴۵ سال گذشته همواره این راهپیمایی و فریاد دفاع از مردم فلسطین با بهترین رویه برگزار شده است به‌نحوی‌که اکنون این حرکت تنها بین مسلمانان محدود نیست؛ بلکه نهضت مقاومت بین‌المللی شده و میان تمام انسان‌های آزاده رواج یافته است.

زیویار با اشاره به حضور پرشور و حماسی مردم در این راهپیمایی، بیان کرد: حرکت‌های ددمنشانه اسرائیل در به‌شهادت‌رساندن زنان و کودکان فلسطین، تهاجم و حمله به سفارتخانه ایران در دمشق، مزید بر علت شده و نشانگر این است که این رژیم منحوس هیچ خط قرمزی برای جنایات خود قائل نیست.

وی بیان کرد: این راهپیمایی تنها برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین نیست؛ بلکه برای مقابله با رژیم ظالم و غاصب اسرائیل است.

کد خبر 1757471

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha