مردم ایران نشان دادند که وارث حقیقی حضرت روح الله هستند

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی گفت: امروز مردم ایران نشان دادند که وارث حقیقی حضرت روح الله هستند و زمانی که خواستند اسم فلسطین را نابود کنند، امام (ره) بودند که احیا کردند.

حجت الاسلام و المسلمین منصور امامی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی، در حاشیه راهپیمایی روز قدس به خبرنگار شبستان گفت: امروز مردم ایران نشان دادند که وارث حقیقی حضرت روح الله هستند و زمانی که خواستند اسم فلسطین را نابود کنند، امام (ره) بودند که احیا کردند.

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند؛ امروزه فلسطین مرکز مسائل دنیای اسلام هستند و تمام آزادی خواهان و احرار دنیا بر خود واجب می دانند که با حمایت از مردم مظلوم فلسطین و خصم و دشمنب بر ظالم به وظیغه خود عمل کنند.

این مسئول ادامه داد: الحمدالله امروز مردم نشان دادند که از دنیا جلوتر هستند و چقد می توانند درست تشخیص دهند و درست عمل کنند.

وی گفت: رژیم صهیونیستی که این روزها بدترین و ضعیف ترین روزهای تاریخ خود را سپری می‌کند و هر روز ضعیف تر می شود و به لطف خدای متعال و به همت جبهه مقاومت که هر روز قوی تر می شود، از بین خواهد رفت.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی افزود: امیدواریم بزودی شاهد این باشیم که جبهه مقاومت پیروز و اسرائیل از صحنه روزگار حذف شود.

کد خبر 1757484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha