شهدای مقاومت با نثار خون خود حقانیت جبهه حق را تصویر کردند

حجت الاسلام محمدی لائینی یا تاکید براینکه شعار انحرافی نه غزه، نه لبنان برخلاف جبهه حق است زیرا لبنان، سوریه، یمن و عراق بخشی از جبهه حق به شمار می‌روند، گفت: شهدای مقاومت با نثار خون خود حقانیت جبهه حق و رذالت جبهه باطل را تصویر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی-نماینده ولی فقیه درمازندران و امام جمعه ساری در خطبه های نمازجمعه مصلی امام خمینی(ره) اظهار کرد: همه شما خوبان و خودم را به تقوا و پرهیزگاری و زندگی حلال و تطهیر سفارش و توصیه می کنم.

وی با اشاره به فرموده پیامبراسلام حضرت محمد مصطفی(ص) مبنی براینکه نماز و روزه نور چشم من است، افزود: ماه مبارک رمضان ماه توبه و استغفار است باید از فیوضات این ماه نورانی بهره شایسته برده شود.

حجت الاسلام محمدی لائینی ضمن گرامیداشت یاد و نام هفت مستشار ایرانی در سوریه و یازده شهید مدافع امنیت در حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان به ویژه شهید اهل بابلسر مازندران «محسن حسین نیا» گفت: حضور با شکوه مردم خوب ایران اسلامی و مازندران دیار علویان و شهید پرور و انقلابی در راهپیمایی روز قدس شایسته تقدری و تحسین است.

وی همچنین از اصحاب رسانه های مکتوب و مجازی و رسانه ملی برای انعکاس اخبار حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس قدردانی بعمل آورد.

حجت الاسلام محمدی لائینی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید سید مرتضی آوینی و هفته هنر انقلاب اسلامی، گفت: سالروز تاسیس حساب ۱۰۰امام خمینی(ره) را پیش رو داریم که امید می رود مشکلات طرح های هادی و بافت روستایی در استان به زودی مرتفع شود.

وی به زور ملی فناوری هسته ای در ۲۰فروردین ماه اشاره کرد و افزود: ملت های ایران اسلامی به پشتوانه همت والای نخبگان این مرز و بوم شاهد پیشرفت های بیشماری در زمینه انرژی هسته ای هستند که شایسته تحسین می باشد.

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه پیامبر اسلام(ص) در جنگ احد مردم را به ایستادگی و حق دعوت کرد، گفت: امروز جبهه حق با محوریت ام القری مقاومت ایران اسلامی در منطقه گسترش پیدا کرده است از یمن، غزه، فلسطین، سوریه، لبنان و عراق گروه های مقاومت برای ایستادگی جلوی ظلم و جنایات آمریکا و اسرائیل قد علم کردند.

وی بیان کرد: امروز شعار انحرافی نه غزه، نه لبنان برخلاف جبهه حق است زیرا لبنان، سوریه، یمن و عراق بخشی از جبهه حق به شمار می‌روند خداوند متعال را شاکریم که ملت شریف ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی قدس، از جبهه مقاومت همان جبهه حق حمایت کردند.

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه به فرموده امام راحل راه آزادی قدس از کربلا می گذرد، گفت: شهدای مقاومت و مدافع حرم در جبهه حق جان شیرین خود را تقدیم بقای اسلام کردند.

وی به منویات اخیر رهبری درخصوص حجاب اشاره کرد و افزود: معظم له حجاب را یک واجب شرعی قطعی مطرح نمودند ایشان فرمودند حجاب یک قانون است باید رعایت شود عده ای تلاش دارند ابتذال فرهنگی را با بی حجابی در جامعه ایجاد کنند که باید مراقبت شود.

کد خبر 1757499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha