راهپیمایی روز جهانی قدس، یک سیاست درست الهی است

سردارجوانی گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس، یک سیاست درست، الهی، انسانی و عقلایی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، سردار یدالله جوانی امروز (جمعه ۱۷ فروردین) در پایان راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع مردم شهرکرد در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) افزود: در روز قدس باید یادی کنیم از سیدالشهدای جبهه مقاومت سردار شهید سلیمانی و دیگر شهدای قدس از جمله شهید زاهدی که چند روز گذشته در حادثه تروریستی در دمشق به شهادت رسیدند و بی‌شک این اقدام اسرائیل بی‌پاسخ نخواهد بود و پاسخ پشیمان کننده دریافت خواهند کرد.

وی با نثار درود به روح پرفتوح امام راحل، تصریح کرد: روز قدس این یادگار ماندگار روح‌الله، سال به سال به بیداری بیشتر ملت‌های جهان در مقابل رژیم صهیونیستی منجر می‌شود و خوشا به حال کسانی که در چنین روزی به میدان آمدند.

معاون سیاسی سپاه پاسدان چهارمحال و بختیاری با طرح این سوال که چرا روز قدس روز دفاع از مظلوم و ایستادگی در برابر ظالمان است؟ در پاسخ گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس، یک سیاست درست، الهی، انسانی و عقلایی است و امروز ملت‌ها ماهیت رژیم صهیونیستی را که زورگویانه و بدون پایبندی به هیچ‌گونه از قوانین بین‌المللی است را به خوبی شناخته‌اند و امید می‌رود این آگاهی و بصیرت به نابودی هر زودتر این غده سرطانی منجر شود.

سردارجوانی به دستاوردهای طوفان‌الاقصی اشاره کرد و گفت: ویژگی برجسته روز قدس امسال این است که به دنبال عملیات پر افتخار طوفان‌الاقصی یک آگاهی شکل گرفته و امروز در سراسر جهان ملت‌ها برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین و ابراز تأسف از رژیم اشغالگر قدس به صحنه آمده‌اند.

وی تصریح کرد: آنچه در ماه‌های اخیر رخ داد حقانیت مردم فلسطین را ثابت کرد و همانطور که امام راحل و رهبر معظم انقلاب با صراحت نوید داده‌اند، اسرائیل از صحنه روزگار محو می‌شود بطوریکه امروز ملت‌ها در همه جهان از جمله اروپا و آمریکا آگاه شده‌اند.

سردارجوانی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی برای مسلمانان نقشه شیطانی دارد و می‌خواهد وحدت و انسجام جهان اسلام را از بین ببرد، اظهارداشت: اگر مسلمانان بخواهند مجد و عظمت پیدا کنند باید در مقابل این رژیم غاصب بایستند.

وی یاد آورشد: هدف و رویکرد روز قدس، نابودی غده سرطانی است تا وحدت و انسجام مسلمانان خدشه‌دار نشود.

معاون سیاسی سپاه پاسداران افزود: امروز رژیم صهیونیستی، دغدغه جلوگیری از نابودی خود را دارد چرا که صهیونیست‌ها هیچ گاه تصور نمی‌کردند از طرف رزمندگان حماس در تله گرفتار شوند اما این مهم رخ داد و رژیم اشغالگر در حال دست و پا زدن است.

سردارجوانی ادامه داد: جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و مقاومت مردم مظلوم منطقه را مردم جهان به خوبی درک کرده‌اند و این موضوع ثابت شده است که تنها راه نجات قدس شریف نبرد با اسرائیل است.

وی مقاومت و سلحشوری مردم غزه را الگو گرفته از مکتب حسینی عنوان کرد و گفت: مردم مظلوم غزه شبانه‌روز بمباران می‌شوند و همه زیرساخت‌های منطقه نابود شده است اما ملت ایستاده است و این ایستادگی را از مکتب حسینی الگو گرفته‌اند.

معاون سیاسی سپاه پاسدان یادآور شد: امروز همه کسانی که در روز قدس به صحنه آمدند به ندای امام حسین لبیک گفتند و از سوی دیگر رژیم صهیونیستی با طوفان‌الاقصی دچار شکست‌های باورنکردنی شده است و این عملیات پاسخی در خور به جنایت‌های ۷۵ ساله رژیم صهیونیستی بود و رژیم غاصب هرگز قادر به جبران این شکست نخواهد بود.

سردارجوانی بیان داشت: از مهمترین دستاوردهای معنوی طوفان‌الاقصی که شبیه معجزه بود این است که دل‌های ملت‌های مختلف متوجه مردم مظلوم فلسطین شده است و به دنبال این اتفاق، رژیم صهیونیستی در ۱۳ فروردین تعدادی از فرماندهان جبهه مقاومت را به شهادت رساند اما این شهادت دیگران را بیدار می‌کند.

کد خبر 1757501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha