ملت ایران همواره پرچمدار دفاع از مظلوم هستند

حجت الاسلام ادیانی با اشاره به اهمیت راهپیمایی روز جهانی قدس و حضور همگان در این راهپیمایی، گفت: ملت ایران در طول سال های بعد از انقلاب پرچمدار دفاع از مظلوم بوده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، حجت ‌الاسلام سیدعلیرضا ادیانی امروز جمعه (۱۷ فروردین) در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در اراک، ضمن تقدیر از حضور گسترده و آگاهانه مردم مومن، انقلابی و ولایتمداری استان مرکزی و شهر اراک در راهپیمایی روز جهانی قدس، به جنایات رژیم جعلی صهیونیستی اشاره کرد و گفت: نابودی اسرائیل جنایتکار به فضل الهی نزدیک است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به جنگ غزه اشاره کرد و افزود: امروز بعد از ۶ ماه جنایات در غزه این رژیم جعلی و کودک کش هیچ موفقیتی کسب نکرده و با تمام جنایاتش با مقاومت مردم غزه مواجعه بوده است.

وی به جنایات اخیر این رژیم فاسد اشاره کرد و ادامه داد: در روزهای اخیر شاهد جنایتی دیگر از این رژیم سفاک بودیم که علاوه بر به شهادت رساندن مردم بی‌گناه غزه؛ دست به ترور سرداران رشید اسلام در کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه زدند.

این مقام مسئول به شهادت رساندن و ترور سرداران رشید اسلام را نشان از ضعف و درماندگی این رژیم جعلی دانست و اظهار داشت: این جانیان امروز به پایان کار خود نزدیک شده اند.

حجت الاسلام ادیانی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه روز قدس به فرموده امام خمینی(ره) و با هدف حمایت از مردم مظلوم فلسطین پایه گذاری شد، بیان کرد: راهپیمایی روز قدس فریاد حق خواهی مظلومان در برابر ظالمان و ستمکاران عالم است که امروز به ندایی جهانی تبدیل شده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: ملت ایران در تمام سال‌های بعد از انقلاب با برپایی راهپیمایی روز جهانی قدس به عنوان پرچمدار دفاع از مظلوم بوده و پیام مظلومیت ملت فلسطین را به گوش مردم جهان رسانده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس؛ امروز به حرکت جهانی تبدیل شده است، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران قبل از راهپیمایی روز قدس پیش‌بینی کردند که راهپیمایی امسال از مرز کشورهای اسلامی عبور می‌کند و کشورهای غیر اسلامی نیز در دفاع از مردم مظلوم غزه به پا می خیزند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه نابودی مستکبران عالم آرمان مسلمانان است، گفت: در قرآن کریم آمده است «نه ستم کنید و نه زیر بار ستم بروید و با پیروی از قرآن کریم اجازه ستم راندن به ظالمان را ندهید».

کد خبر 1757511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha