اسرائیل با جنایت در غزه به نابودی خود نزدیک می‌شود

حجت الاسلام نکونام با تاکید بر اینکه اسرائیل با جنایات خود در غزه به نابودی خود نزدیک می شود، گفت: همه مردم جهان حتی غیرمسلمانان هم به خبیث بودن اسرائیل پی برده اند و شاهد تجمعات علیه این رژیم در سراسر جهان هستیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (جمعه ۱۷ فروردین) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولان در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر کشور، گفت: امروز ملت ایران به همه جهانیان فهماند که روز قدس، روز جهاد عظیم امت اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اینکه مردم ایران اسلامی همواره حامی مقاومت و انتفاضه فلسطین بوده و هست، افزود: جنایات اسرائیل در غزه و به شهادت رساندن فرماندهان سپاه خشم مردم را برانگیخت و مردم حضور باشکوه تری نسبت به سال های گذشته در راهپیمایی روز قدس داشتند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به حملات تروریستی در چابهار، اظهار کرد: این حملات که با حمایت های مستقیم آمریکا و سازمان های موساد و سیا اجرایی می شوند نشان از تلاش دشمن برای ناامنی در کشور است که هرگز موفق نخواهند شد.

حجت الاسلام نکونام با تاکید بر اینکه اسرائیل با جنایات خود در غزه به نابودی خود نزدیک می شود، تصریح کرد: همه مردم جهان حتی غیرمسلمانان هم به خبیث بودن اسرائیل پی برده اند و شاهد تجمعات علیه این رژیم در سراسر جهان هستیم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به بیست فروردین روز فناوری هسته‌ای اشاره و خاطرنشان کرد: علی رغم فتنه های دشمنان و بندهای برجام ما در انرژی هسته ای به پیشرفت های قابل توجهی رسیده ایم.

کد خبر 1757532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha