نابودی اسرائیل به فضل الهی نزدیک است

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به اینکه اسرائیل منفورترین رژیم دنیا است، گفت: نابودی اسرائیل به فضل الهی نزدیک است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، امروز جمعه (۱۷ فروردین) در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته اراک، ضمن تقدیر از حضور گسترده، پر شور و آگاهانه ملت ایران و مردم استان مرکزی در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: این حضور نشان از خشم و انزجار همگانی از جنایان رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در ادامه با اشاره به اینکه نابودی اسرائیل به فضل الهی نزدیک است، خاطر نشان کرد: این رژیم جنایتکار، غاصب و کودک کش به زودی از صحنه روزگار محو خواهد شد.

وی با اشاره به جنایات وحشتناک این رژیم سفاک اظهار داشت: امروز شاهد نسل کوشی و جنایات وحشیانه از سوی این رژیم هستیم که باید این جنایات در دادگاه بین‌المللی محکوم شود.

این مقام مسئول همچنین با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به واسطه جنایات گسترده خود امروز در دنیا منفورترین رژیم است؛ گفت: امروز در روز جهانی قدس شاهد راهپیمایی گسترده در سراسر جهان در محکومیت جنایات آنها بودیم.

امام جمعه اراک به حوادث اخیر در کشور به ویژه ترور و به شهادت رساندن سرداران رشید اسلام اشاره کرد و گفت: این ترور ها نشان از ضعف دشمنان است و ایران اسلامی نیز به واسطه رشادت رزمندان و هوشیاری نیروهای انتظامی و امنیتی امروز در امنیت کامل به سر می برد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با بیان اینکه بحمدالله با آگاهی و  هوشیاری نیروهای انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی دشمنان در حوادث اخیر به اهداف شوم خود نرسیدند، خاطر نشان کرد: البته تعدادی از نیروهای مظلوم و فداکار کشور به درجه رفیع شهادت نایل شدند که انتقام خون این شهیدان را خواهیم گرفت.

وی همچنین به دیدار سران نظام با رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار به نکات مهمی در خصوص شعار سال اشاره کردند که این نکات باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

این مقام ارشد استان به ایام پایانی ماه مبارک رمضان نیز اشاره کرد و گفت: در ماه مبارک رمضان شاهد برپایی برنامه های فرهنگی و مذهبی در سراسر استان به ویژه در مساجد و بقاع متبرکه و به ویژه در شب های قدر بودیم و بحمدالله با حضور گسترده اقشار مختلف به ویژه نسل جوان و نوجوان برگزار شد.

کد خبر 1757566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha