ضربه‌های سهمگین عملیات طوفان الاقصی به رژیم جعلی قطعاً ترمیم ناپذیر است

سردار کریمی گفت: ضربه های سهمگین عملیات طوفان الاقصی به رژیم جعلی و کودک کشت صهیونیستی قطعا ترمیم ناپذیر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در جمع صمیمی خانواده های معظم شهدای شرکت ماشین سازی اراک، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: امنیت و آرامش امروز مرزهای کشور مرهون خون شهدا و ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به حمله به کنسولگری ایران در دمشق و شهادت سرداران رشید اسلام بیان کرد: دشمنان باید بدانند که هیچ عملی از دشمنان در نزد ملت شجاع و غیرتمند ایران اسلامی بی پاسخ نخواهد ماند.


وی در ادامه به حضور گسترده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس اشاره کرد و ادامه داد: روز قدس که یادگار امام خمینی(ره) و نشان دهنده عمق راهبردی اندیشه ای حضرت امام(ره) نسبت به مسائل جهان اسلام و روز اعلام فلسطین به عنوان مسئله اول جهان اسلام است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه حضور گسترده مردم جهان در خیابان ها برای حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین نشانگر حقانیت مردم فلسطین در برابر ظلم و جنایت های ۷۵ ساله دولت های استعماری و استکباری در جعل کردن رژیم صهیونیستی در منطقه جهان اسلام است، اظهار داشت: مردم فلسطین تصمیم گرفته اند سرنوشت خود را تغییر دهند و لذا در جدیدترین مرحله، امروز در سرزمین های اشغالی مردم به خروش آمده اند و عملیات طوفان الاقصی تحول بزرگی در مقاومت مردم فلسطین و غزه رقم زد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: عملیات طوفان الاقصی ضربات سنگینی به ساختار امنیتی، اطلاعاتی، سیاسی و نظامی صهیونیست ها وارد کرد که این ضربه های سهمگین عملیات طوفان الاقصی به رژیم جعلی صهیونیسم قطعا ترمیم ناپذیر است.

 سردار کریمی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید زاهدی بیان داشت: شهید زاهدی طی ۴ دهه گذشته  در مسئولیت های مختلف همواره منشا برکات فراوان و موفقیت های تعیین کننده بود و این فرمانده رشید در مسیر انجام تکالیف الهی و سربلندی ایران اسلامی شبانه روز تلاش میکرد و در نهایت در ایام مبارک ماه رمضان و روز شهادت امیدالمومنین(ع) با دست وحشی ترین دشمنان اسلام به در جه رفیع شهادت رسید.

کد خبر 1757595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha