۲۰۰ هزار فلسطینی در مسجد الاقصی شب قدر را احیا گرفتند+ عکس

۲۰۰ هزار فلسطینی شب بیستم و هفتم ماه مبارک رمضان را در مسجد الاقصی احیا گرفتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الجزیره، اداره اوقاف اسلامی در قدس اعلام کرد: ۲۰۰ هزار نمازگزار در شب بیستم و هفتم ماه مبارک رمضان در مسجد الاقصی احیا گرفتند و نماز مغرب و عشاء و تراویح را در این مسجد برپا کردند.

باتوجه به تدابیر شدید امنیتی رژیم صهیونیستی، تمامی صحن‌ها مسجد الاقصی مملو از نمازگزاران فلسطینی بود که از شهرها و روستاها و مناطق مختلف داخل فلسطین و از مناطق قدس اشغالی توسط صدها اتوبوس آمده بودند تا شب قدر را برپا کنند.

پلیس اشغالگر ایست‌های بازرسی را نصب کرد و نیروهای خود را در اطراف شهر قدیمی و داخل کوچه ها و باب های مسجد الاقصی افزایش داد.

منابع آگاه در اوقاف اسلامی گزارش دادند: تعداد نمازگزارانی که با وجود محدودیت به مسجد الاقصی رسیدند، از میانگین نیم تعداد نمازگزاران در همین ماه در سال گذشته‌های گذشته بیشتر نبود. اما تعداد نمازگزاران از هفتم اکتبر تا امروز، بیشترین تعداد بود. اداره اوقاف اسلامی در قدس اشغالی اعلام کرد: مقامات اشغالگر به نمازگزاران بالای ۵۵ سال که از مناطق خط سبز و از کرانه باختری آمده بودند، اجازه دادند تا ساعت ۱۰:۰۰ صبح امروز(شنبه) در مسجد الاقصی و قدس باقی بمانند.

کد خبر 1757625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha