لزوم معرفی تازه های نشر حوزه قرآن و عترت در نمایشگاه قرآن مازندران

حجت الاسلام محمدی لائینی بااشاره به ظرفیت های قرآنی استان مازندران برلزوم معرفی تازه های نشر حوزه قرآن و عترت در بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن این خطه از شمال کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،   حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی- نماینده ولی فقیه در مازندران در آئین افتتاح بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت مازندران در مجتمع فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دیار علویان با بیان اینکه برپایی نمایشگاه قرآن اقدامی شایسته تحسین است،   اظهار کرد: برپایی نمایشگاه قرآن در ماه رمضان ماه قرآن ثمرات و برکات ارزشمندی دارد.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه ها باید از ابتدای ماه رمضان برپا شود، افزود: بازدید از نمایشگاه های قرآنی در زمان روزه داری از ارج و قرب بیشتری برخوردار است.
حجت الاسلام محمدی لائینی برلزوم معرفی تازه ها نشر در حوزه قرآن و عترت در این نمایشگاه تاکید کرد و خواستار تمدید مهلت بازدید این نمایشگاه تا پایان ماه رمضان شد.
وی گفت: قرآن ها باید به قیمت مناسب در اختیار مردم قرار داده شود.
حجت الاسلام محمدی لائینی برلزوم تقویت کمی و کیفی برنامه های نمایشگاه قرآن و عترت مازندران تاکید کرد و افزود: نمایشگاه های قرآن باید در سراسر استان با هدف ترویج فرهنگ نورانی قرآن کریم برپا شود.
وی خاطرنشان شد: نمایشگاه های قرآنی نباید منحصر به ماه رمضان باشد.

کد خبر 1757645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha