نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون برای امنیت کشور در میدان حضور دارند

سردار دادگر گفت: جان برکفان ولایت در مجموعه انتظامی و سایر نیروهای مسلح هرگز اجازه به خطر افتادن امنیت این مرز و بوم را نمی دهند و تا آخرین قطره خون در میدان حضور دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سردار سعید دادگر امروز (شنبه ۱۸ فروردین) در مراسم وداع با پیکر شهید «جواد جهان بیکی»، دومین شهید مرزبانی استان گلستان با گرامیداشت یاد شهدا گفت: باری دیگر در بهار قرآن و طبیعت از استان گلستان، جوانی دلیر، شجاع و متعهد به خیل شهدای گرانقدر پیوست.

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به حادثه تروریستی در سیستان و بلوچستان، افزود: در این حادثه، شهید جهان بیکی و همرزمانش غیرتمندانه در مقابل تروریست ها ایستادگی کردند و به آنها اجازه تعرض به این آب و خاک را ندادند.

وی ادامه داد: راه شهدا ادامه دارد و همه به وجود شهدا و خانواده معظم آنان که چنین فرزندان غیوری را پرورش داند، افتخار می کنند.

سردار دادگر با بیان اینکه جان برکفان ولایت در مجموعه انتظامی و سایر نیروهای مسلح هرگز اجازه به خطر افتادن امنیت این مرز و بوم را نمی دهند، گفت: این نیروها برای جانفشانی در راه دفاع از ارزش ها و آرامش و آسایش مردم تا آخرین قطره خون در میدان حضور دارند.

کد خبر 1757707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha