آزادی زندانی، برنامه جدید بنیاد قرآن

حجت الاسلام حسین زاده با بر شمردن آثار کمک به آزادی زندانیان، یکی از برنامه های آینده جمعیت جهادی حکمرانی قرآنی در کشور را تلاش برای آزادی زندانیان بیان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، حجت الاسلام سید مهدی حسین زاده در جشن گلریزان که در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان برگزار شد، با بیان اینکه  بنیاد قرآن کشور ۱۴۰ دوره نشست تخصصی در حوزه نظریه پردازی در میدان عمل، برگزار کرده است، گفت: دوره هایی با نام هایی مانند شهید بهشتی و شهید چمران به پایان رسیده است و دوره امام موسی صدر با موضوع نقش مقاومت اسلامی در جبهه حکمرانی قرآن نیز به زودی برگزار می شود.

دبیر کل بنیاد قرآنی کشور از تلاش ها برای برگزاری اولین همایش حکمرانی قرآن در سطح استان ها و شهرستان خبر داد و بیان کرد: یکی از برنامه های آینده جمعیت جهادی حکمرانی قرآنی در کشور، تلاش برای آزادی زندانیان است زیرا آزادی یک انسان برابر آزادی تمام انسان ها است.

آزادی زندانی، برنامه جدید بنیاد قرآن

وی کمک به آزادی زندانیان را کمک به آینده بهتر حکمرانی، کمک به طهارت خانواده و ریزش آسیب های اجتماعی و رویش اجتماعی بهتر و برتر و کمک به آرامش کشور و بزرگداشت نعمت های خدا برشمرد و تاکید کرد: آزادی زندانیان مصداق تعاون در نیکی، سبقت در خیرات که خداوند با نیکوکاران است و آزادی هر زندانی، ابتدا آزادی نفس شخص آزاد کننده است.

حجت الاسلام حسبن زاده در پایان با یادآوری عمر ۵۰ ساله بنیاد قرآن کشور، از آغاز به کار فعالیت این بنیاد در آینده نزدیک، در شهرستان گلپایگان خبر داد./

کد خبر 1757773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha