فعالان قرآنی مازندران در نمایشگاه قرآن رمضانیه گردهم می آیند

رنجبر از برگزاری گردهمایی موسسات و فعالان قرآنی استان در حاشیه برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، صفا رنجبر-دبیر اجرایی بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت مازندران و مدیرعامل موسسه فرهنگی قرآنی گنجینه نور عرش مازندران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نمایشگاه قرآن و عترت رمضانیه این خطه از شمال کشور با محوریت قرآن و محصولات فرهنگی تا ۲۱فروردین ماه در مجتمع فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برپاست، اظهار کرد: این نمایشگاه با همکاری گروه قرآن عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گشایش یافت.

وی افزود: همچنین اعضای شورای توسعه فرهنگی قرآن استان مازندران، ادارات و نهادهای متولی فرهنگی و نیز تشکل‌های مردم‌نهاد فعال در زمینه قرآن و عترت برای برپایی این نمایشگاه بسیج شدند.

رنجبر با بیان اینکه این نمایشگاه هرساله در ماه رمضان ماه مهمانی خدا در ساری مرکز مازندران برپا می شود، گفت:  بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن مازندران روزانه صبح از ساعت ۹ تا ۱۹ عصر در ساری پذیرای عموم علاقه مندان است.

وی به جانمایی ۳۸غرفه نمایشگاهی در بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن مازندران اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه در دو بخش عرضه محصولات فرهنگی و فروشگاهی دائر شده است.

رنجبر اضافه کرد: محصولات ویژه‌ای در بخش کودکان و نوجوانان ارائه شده و با توجه به همکاری مناسبی که ادارات و نهادها در روند برگزاری این نمایشگاه‌ داشتند عملکرد بخش فرهنگی سازمان‌ها نیز طی برگزاری نمایشگاه عرضه می‌شود.

وی از برگزاری مسابقات و محافل قرآنی ویژه دانش آموزان در دو شیفت صبح و عصر خبر داد و گفت: غرفه عرضه محصولات عفاف و حجاب و صنایع دستی قرآنی نیز د راین نمایشگاه جانمایی شد.

کد خبر 1757854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha