۴۷ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی جذب شد

ذاکریان با بیان اینکه اعتبار تخصیص یافته بند الف تبصره ۱۸ به استان هزار و ۱۳۶میلیارد تومان بوده، گفت: تاکنون در مجموع ۴۷ درصد تسهیلات تخصیصی به استان توسط بانک های عامل به متقاضیان طرح ها پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، مرتضی ذاکریان امروز (۱۹ فروردین) در کارگروه تبصره ۱۸ قانون بودجه استان با اشاره به شعار سال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» اظهار کرد: هر کجا از ظرفیت های مردم استفاده شده موفق بوده ایم.


وی با اشاره به اینکه شعار سال صرفا نباید محدود به تولید کالا و خدمات باشد، تصریح کرد:باید تلاش کنیم تا جهش حضور مردم در همه عرصه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و به ویژه اقتصادی را داشته باشیم.


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی ادامه داد: ۲۷ کمیته کارشناسی تاکنون برای بررسی طرح‌های متقاضی بهره‌مندی از تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه در استان برگزار شده است.


ذاکریان با بیان اینکه در آخرین کمیته کارشناسی ۲۰ طرح مرتبط با حوزه فناوری اطلاعات، پارک علم و فناوری، صنعت، معدن و تجارت و میراث فرهنگی بررسی شد، گفت: در این جلسه ۱۹ طرح به مبلغ یک هزار و ۳۰۱ میلیارد ریال به تصویب رسید که امروز در کمیته استانی نیز بررسی می شود.


وی در ادامه افزود: تاکنون اعتبار نقدی تخصیص یافته به استان ۷۲۶  میلیارد تومان و از محل اسناد خزانه نیز ۴۱۰ میلیارد تومان بوده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تاکنون ۲ هزار و ۱۰۶ میلیارد تومان طرح در کمیته استانی مصوب شده است، گفت: در این مدت ۵۳۶ میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده که در مجموع ۴۷ درصد تسهیلات تخصیصی به استان توسط بانک های عامل به متقاضیان طرح ها پرداخت شده است.

کد خبر 1757865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha