۴۰۰ پایگاه جمع آوری زکات فطره در خراسان جنوبی برپا می شود

شرفی گفت: ۴۰۰ پایگاه و بیش از ۸۰۰ صندوق زکات فطره در سراسر استان خراسان جنوبی برپا می‌شود.

حسن شرفی-مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: ۴۳ هزار خانوار تحت پوشش بهزیستی استان خراسان جنوبی وجود دارد.

وی از استقرار ۴۰۰ پایگاه و بیش از ۸۰۰ صندوق زکات فطره در سراسر استان خبر داد و گفت: فطریه جمع آوری شده در هر سال بر اساس موازین و دستورالعمل های شرعی و در سریع ترین زمان ممکن و در اسرع وقت به دست نیازمندان واقعی می رسد.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: مومنین روزه دار می توانند طبق نرخ اعلامی مراجع دینی زکات فطره و کفاره خود را پرداخت کنند.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته مردم می توانند زکات فطره خود را علاوه بر روش های حضوری به صورت الکترونیک از طریق شماره مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۹۹۳۹۴۴۸ یا کد دستوری #۲۴۶۸*۷۲۴* به حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان واریز کنند.

مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی در پایان گفت: فطریه جمع آوری شده با اولویت معیشت و درمان در هر سال بر اساس موازین ودستورالعمل های شرعی در اسرع وقت به نیازمندان همچون افراد دارای معلولیت، کودکان بی سرپرست و بد سرپرست، بانوان سرپرست خانوار و افراد در معرض آسیب پرداخت خواهد شد.

کد خبر 1757899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha