فعالیت بیش از ۵۰ جلسه خانگی در ماه رمضان

حجت الاسلام حمید بامری گفت: در سطح شهرستان عنبرآباد بیش از ۵۰ جلسه قرآنی به صورت روزانه در ماه مبارک رمضان میزبان جزء خوانی قرآن کریم هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۱۹ فروردین ماه) همایش ستاره های زمینی و اجلاسیه جلسات خانگی قرآن کریم با اجرای گروه بین المللی پیامبراعظم(ص) در مصلی الغدیر شهرستان عنبرآباد برگزار شد. 

حجت الاسلام حمید بامری در حاشیه برگزاری همایش ستاره های زمینی و اجلاسیه جلسات خانگی قرآن کریم در عنبرآباد، گفت: در روایت است که امیرالمومنین علی (ع) فرمودند؛ سید الکلام القرآن الکریم یعنی برترین سخن ها قرآن کریم است.
امام جمعه عنبرآباد بیان کرد: همزمان با بیست و هفتم ماه مبارک رمضان همایش ستاره های زمینی با همکاری جامعه قرآنی شهرستان عنبرآباد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و با حضور اقشار مختلف برگزار شد.

وی با اشاره به استقبال مردم از این همایش، ابراز کرد: همایش ستاره های زمینی همراه
با حضور قاریان بین المللی و شهرستانی برگزار شد.

حجت الاسلام بامری اظهار کرد: این همایش همراه با اجلاسیه جلسات خانگی شهرستان عنبرآباد برگزار شد.

امام جمعه عنبرآباد اضافه کرد: در سطح شهرستان عنبرآباد بیش از ۵۰ جلسه قرآنی به صورت روزانه در ماه مبارک رمضان میزبان جزء خوانی قرآن کریم هستند.

وی عنوان کرد: این جلسات قرآنی در طول سال با حضور نوجوانان و جوانان به صورت هفتگی برگزار می شود که به لطف خداوند تاثیر بسزایی در تربیت قرآنی نوحوانان و جوانان داشته است.

گفتنی است؛ همایش ستاره های زمینی با اجرای برنامه های متنوع همچون تلاوت قاریان بین المللی، تواشیح و ... برگزار شد و گروه بین المللی پیامبراعظم(ص) به دعوت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در این همایش شرکت کرد.

کد خبر 1757944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha