۳.۸ میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد خراسان جنوبی جمع‌آوری شد

در جشن گلریزان بیرجند ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد جمع‌آوری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، جواد قناعت شامگاه (۱۹ فروردین) در جشن گلریزان ستاد دیه ویژه زندانیان جرائم غیرعمد استان اظهار کرد: مردم خراسان جنوبی در کمک به عتبات عالیات رتبه اول در کشور را کسب کردند.

وی خاطرنشان کرد: با وجود مشارکت استان‌های برخوردار اما دبیرخانه ساخت صحن امام محمد باقر (ع) به خراسان جنوبی واگذار شده است چون استانی برخوردار به لحاظ دینی، انقلابی، تدین و درک و شعور داریم.

استاندار خراسان جنوبی با بیان حضور خوب و معنادار مردم استان در مناسبت‌های خاص، اعیاد مذهبی و مراسم‌های ملی، ادامه داد: مردم این استان علیرغم مشکلات اقتصادی و معیشتی در صحنه‌هایی مانند مشارکت در انتخابات اخیر با وجود هوای یخبندان رتبه سوم کشور را کسب کردند.

مردم خراسان جنوبی پیشقدم در کارهای خیر

قناعت با تأکید بر اینکه مردم خراسان جنوبی همواره در انجام همه کارهای خیر پیشقدم هستند.،گفت: مردم این استان دارای تحلیل سیاسی بسیار قوی، متدین، انقلابی و با فرهنگ هستند و در همه صحنه‌ها تاکنون حضور با شکوه و پررنگی داشته‌اند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان، تصریح کرد: در حال حاضر ۵۲ زندانی جرائم غیرعمد استان با ۱۹ میلیارد  تومان بدهی چشم انتظار کمک و مساعدت خیرین و مردم برای رهایی هستند.

وی در پایان افزود: بدون شک مردم استان، خیرین و فعالان اقتصادی در جشن گلریزان امشب با کمک‌های خوبی که به ستاد دیه خواهند کرد زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را فراهم می‌کنند.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی- رئیس کل دادگستری خراسان‌جنوبی هم با اشاره به اهمیت انفاق در زندگی، اظهار کرد: براساس ایات و روایات کسی که دست در جیب خود کرده و بخشی از اموالش را در راه خدا هزینه می‌کند در ظاهر از مال او کم شده در حالیکه آنچه شما انفاق کردید جایگزین می‌شود.

وی در ادامه افزود: همچنین در روایات آمده زمانی که انفاق می‌کنید نفقه شما قبل از اینکه به دست مستحق آن برسد در دست خدا قرار می‌گیرد.

حجت‌الاسلام حمیدی با بیان اینکه یکی از راه‌های شکرگذاری عملی انفاق کردن است،گفت: خیران واسطه فیض الهی و دست خدا بر روی زمین هستند و امیدواریم بتوانید بیش از پیش منشأ خیر و برکت باشید.

شایان ذکر است؛ استاندار خراسان جنوبی در این مراسم مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد استان اهدا کرد. همچنین در مجموع مردم و خیرین ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیارد ریال کمک در این جشن گلریزان کمک کرده‌اند و این کمک‌ها همچنان ادامه دارد.

کد خبر 1757946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha