استقبال پرشور مردم خراسان شمالی از برپایی سفره‌های افطار برای نیازمندان

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان برپایی سفره‌های افطاری برای نیازمندان توسط خیرین و نیکوکاران استان با استقبال پرشوری همراه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی یکشنبه شب در مراسم ضیافت افطار دختران روزه اولی شهرستان شیروان اظهارکرد: ضیافت‌های افطاری تشویق و تأکیدی برای سایر نهادها، خیران، مراکز نیکوکاری و مردم است.

وی خاطرنشان کرد: سفره افطاری نمادی از توجه به نیازمندان است تا این افراد، خود را از جامعه جدا ندانند و بدانند که در کنار آنها هستیم و احساس هویت کنند که نقش خود را بهتر در جامعه می‌توانند ایفا کنند و هم استعدادهای درخشانی بین آنهاست و ماه رمضان بهانه‌ای است که به این افراد بیشتر توجه کنیم.

الهی راد عنوان کرد: بیماران صعب العلاج، زنان سرپرست خانوار یا خانواده‌ های بی‌ سرپرست، مادران باردار نیازمند، ایتام و خانواده‌های کم برخوردار حاشیه شهرها و روستاهای دور افتاده، معلولین، سالمندان و از کار افتادگان و خانواده‌های زندانیان و محرومین افرادی هستند که در ضیافت مهمانی دعوت می شوند.

گفتنی است؛ این ضیافت به همت خیرین مرکز نیکوکاری موج مهربانی برپا شد.

این مرکز در طول سال به همت خیرین خدمات مختلفی از جمله توزیع بسته معیشتی، کمک به تعمیرات مسکن نیازمندان، کمک به دانش آموزان از تحصیل مانده و بازگشت به تحصیل آنها و برگزاری کلاسهای تقویتی برای آنها، برپایی جشن در اعیاد و مناسبت‌ها را برای نیازمندان ارائه می‌دهد.

کد خبر 1757953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha