عملکرد روشن کمیته امداد موجب اعتماد خیرین شده است

امام جمعه شهرستان شیروان گفت:عملکرد روشن و شفاف کمیته امداد موجب اعتماد مردم و خیرین به این نهاد شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، حجت الاسلام حسین تکمیلی، امام جمعه شهرستان شیروان یکشنبه شب در دیدار مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی اظهارکرد: کمیته امداد از نهادهای مقدسی است که توسط بنیان‌گذار انقلاب اسلامی تاسیس شده و به ارائه خدمات مختلف در زمینه نیازمندان می پردازد.

 وی اظهار امیدواری کرد: با همکاری اعضای شورای زکات و به همت خیرین و مردم مومن و روزدار بتوانیم زکات فطریه را جمع آوری و هر چه سریعتر به دست نیازمندان برسانیم.

حجت الاسلام تکمیلی عنوان کرد: یکی از وظایف ما به عنوان مبلغان دینی در بیان احکام و جهاد تبیین، موضوع احکام و واجباتی است که بیش از همه در دین مبین اسلام مورد تاکید قرار گرفته است.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شیروان بیان کرد: در آیات قرآن کریم هر کجا به نماز سفارش شده بلافاصله خداوند موضوع زکات را نیز بیان می‌فرماید.

حجت الاسلام تکمیلی با اشاره به آیاتی از کلام الله مجید پیرامون اهمیت زکات و پرداخت آن اضافه کرد: ماه مبارک رمضان ماه رحمت الهی است و یکی از عوامل رحمت الهی پرداخت زکات است.

 گفتنی است؛ نحوه جمع آوری زکات فطریه، برنامه ریزی در خصوص جمع آوری فطریه و هزینه کرد به موقع برای نیازمندان از محورهای این گفت‌وگو بود.

کد خبر 1757957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha