نماز عید سعید فطر در مصلی المهدی بیرجند اقامه می‌شود

زنگویی گفت: نماز عید سعید فطر در مصلی المهدی بیرجند راس ساعت ۶ صبح روز عید اقامه می‌شود.

محمدحسن زنگویی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان درخصوص نماز عید فطر گفت: نماز عید فطر به احتمال زیاد در روز چهارشنبه اقامه در بیرجند و سایر نقاط استان می‌شود. 

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه بیرجند با بیان اینکه مراسم نماز عید سعید فطر از ساعت ۶ صبح روز عید آغاز می‌شود، افزود: همچنین اقامه نماز عید راس ساعت ۶:۳۰ صبح است. 

به گفته وی‌؛ سخنران قبل از نماز عید سعید فطر، حجت الاسلام اسدی_کارشناس مذهبی و به احتمال زیاد اقامه نماز و ایراد خطبه ها توسط آیت الله عبادی_ نماینده ولی فقیه در استان انجام می‌شود.

زنگویی ادامه داد: نماز عید سعید فطر در محل مصلی المهدی که ظرفیت پذیرش ۱۰۰ هزار نمازگزار را دارد اقامه می شود. 

وی از مردم خواست برای احتیاط زیر انداز، جانماز و مهر همراه داشته باشند و از آوردن وسایل ممنوعه خودداری کنند. 

وی گفت: تعدادی ون برای رساندن نمازگزاران به میدان نماز بیرجند پیش بینی شده است، همچنین مجموعه تاکسیرانی و اتوبوسرانی نیز تا محل اقامه نماز، نمازگزاران را همراهی خواهند کرد. 


زنگویی افزود: صندوق‌های جمع آوری زکات فطره باید حتما مجوز داشته باشند لذا صندوق های کمیته امداد و مجتمع توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) و برخی مساجد برای جمع آوری زکات فطریه مستقر خواهند بود. 

به گفته رئیس ستاد نماز جمعه بیرجند، مقام معظم رهبری توصیه کردند مردم ذخیره معنوی که در ماه رمضان به دست آوردند را با همین روحیه  حفظ کنند تا از برکات آن بهره ببرند. 

وی ادامه داد: نماز عید فطر برگشت انسان به فطرت است چراکه انسان فطرتا پاک و به دنبال حق و حقیقت است لذا باید از حق حمایت و راه خدا را ادامه دهد.

کد خبر 1758075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha