یکی از مهم‌ترین مصادیق جهاد تبیین عمل به قرآن است

حجت الاسلام پیرایش گفت: یکی از مهم‌ترین مصادیق جهاد تبیین عمل به قرآن است که همگان باید در این راستا گام برداریم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، حجت الاسلام سعید پیرایش، امروز دوشنبه (۲۰ فروردین) در محفل نورانی انس با قرآن کریم دانش آموزی، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر، گفت: شما عزیزان در این ماه عزیز توفیق عبادت و همنشینی با خوبان را داشتید و باید بهره کافی را از این ماه ببرید.

وی با اشاره به ادعیه وارده در ماه مبارک و توسل به کلام الهی، خاطر نشان کرد: این کتاب آسمانی مایع هدایت است و برای تبلیغ دین مبین اسلام آمده اند.

کارشنان قرآن و عترت آموزش و پرورش ناحیه دو اراک ادامه داد: قرآن سبب هدایت است و افراد باید در مسیر قرآن قرار گیرند، بخوانید، تدبر کنید و هدایت شوند.


وی به توطئه‌ها و شبیخون فرهنگی دشمن اشاره کرد و گفت: دستگاه رسانه ای دشمن روی ذهن برخی افراد تاثیر گذاشته است اما با کمک شما دانش آموزان قرآنی می توانیم آنها را از توطئه‌های شوم و فرهنگی دشمنان آگاه کنیم.


حجت الاسلام پیرایش همچنین به جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین تاکید کرده اند و یکی از مهم‌ترین مصادیق جهاد تبیین عمل به قرآن است.

وی با تاکید بر اینکه باید در رابطه با آیات قرآن فکر کنیم، اظهار داشت: قرآن تبیین و روشنگری می کند و ما نیز موظف به جهاد تبیین در بین اقشار مختلف هستیم.

حجت الاسلام پیرایش اظهار داشت: نتیجه جهاد تبیین باید طوری باشد که افراد را به فکر وا دارد، باید در مسیر خدمت به قرآن گام برداریم و از دوران جوانی عزم و اراده برای جهاد تبیین در ما به وجود بیاید.

کد خبر 1758104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha