استقرار ۱۰۵ پایگاه و صندوق بهزیستی برای جمع آوری زکات فطریه در البرز

محمدی فلاح با اشاره به اهمیت توجه روزداران به محرومان و ضرورت پرداخت زکات فطره گفت: در سطح استان البرز ۱۰۵ پایگاه و صندوق بهزیستی به منظور جمع آوری زکات فطریه تدارک دیده شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از البرز، وجیهه محمدی فلاح در جمع خبرنگاران در خصوص زکات فطریه و اقدام اداره کل بهزستی استان گفت: پایگاه های دریافت فطریه در سطح استان البرز برای دریافت و جمع آوری زکات فطریه برپا شده است.

مدیرکل بهزیستی استان البرز افزود: مومنان روزه دار با توجه به اعلام نرخ زکات فطریه از طرف مراجع دینی می توانند، فطریه خود را با مشارکت اداره کل بهزیستی استان البرز به نیازمندان و مددجویان بهزیستی اعطاء کنند. 

به گفته وی، پایگاه های دریافت زکات فطریه در سطح ستان البرز به تفکیک در شهرستان کرج ۴۱ پایگاه ، در شهرستان ساوجبلاغ ۳۰ پایگاه، فردیس ۸ پایشگاه، شهرستان اشتهرد ۷ پایگاه و در شهرستان چهارباغ نیز یک پایگاه مستقر است.

وی با اعلام شماره کارت و کد دستوری برای مشارکت مردمی بهزیستی استان اظهار کرد: مردم عزیز میتوانند زکات فطره خود را علاوه بر روش‌ حضوری بصورت الکترونیک از طریق شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۵۵۴۸۵۰۷۷ و یا کد دستوری #۲۵۰۰۰۰*۶۶۵۵* به حساب مشارکت های مردمی بهزیستی استان البرز نزد بانک مرکزی واریز کنند. 

محمدی فلاح خاطرنشان کرد: فطریه براساس موازین شرعی در اسرع زمانی به نیازمندان اعم از معلولان، کودکان بی سرپست و بدسرپرست، بانوان سرپرست خانوار و افراد آسیب دیده پرداخت می شود. 

کد خبر 1758108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha